stage skills en equipment heb ik, perfect charm en looks nog niet. 13 populaire nummers is ook erg lastigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Perfect charm/perfect looks. Volle stage skills (heb je al wsl). 13 nummers met genoeg events zonder "rode" nummers, 5 sterren stage equipment en je hebt standaard awesome shows.
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doequote:
Zonder 13 songs lukt het ook wel. Mijn laatste show was ook awesome, met maar 9 nummers, geklaag dat er te veel gebeurde en te weinig nummers werden gespeeld en geen super relatie met mijn bandmate.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef komrad het volgende:
[..]
stage skills en equipment heb ik, perfect charm en looks nog niet. 13 populaire nummers is ook erg lastig
Ben nu begonnen om zelf te leren schrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doe
waarom is mijn health en mood zo down
ik gym de hele tijd maar ik word maar niet betershoppen helpt ook al niet
Gymmen moet je pas doen als je health op 75% zit, daaronder resten. Shoppen helpt wel om je mood te improven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
moet je maar niet dwingen dat ik backing vocals doe
waarom is mijn health en mood zo down
ik gym de hele tijd maar ik word maar niet betershoppen helpt ook al niet
En.... de namen..... voor mijn "future" babies zijnnn.......quote:Op maandag 30 juli 2007 14:40 schreef Wynter het volgende:
voor mn volgende kind ben ik alvast namen aan het uitzoeken.
Poll: Welke naamShelby Stacy Dana Whitney Ashley Gene Nicky Courtney Connie Jewell Joan Kelly Rory Sandy Tracy Tory
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kunnen jullie ff stemmen? Heb het liefst de meest meisjes achtige naam.
Heb op dit moment 5 stemmen van buiten Fok, 1 voor Dana, 1 voor Ashley, 1 voor Jewell, 1 voor Courtney en 1 voor Rory.
Stemze, en alvast bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor een meisje....... padadam....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven van mijn toekomstige zoon, is al helemaal geplant!
Tot de volgende nutteloze update van mijn toekomstige kind.
Laters
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:12 schreef Sautor het volgende:
Radicle is ons beste nummer nu in het repertoire. Zullen we daar single (met videoclip) van maken?
Kijk maar uit als je in Kopenhagen bent, en slechte dingen van plan!quote:Diary - Elisabeth Adolfsson
20:54 Bought a ticket to Københavns Lufthavn Kastrup for 864 €.
20:50 Unbelievable, my boss actually gave me a salary raise to 2 250 €.
20:50 My boss and I had a talk today and I have now moved on to my new position as police lieutenant.
20:49 I got a new job as clerk at Politigården.
20:48 I quit my job as ceo at Das Boots | Shoe Store.
20:43 Learned the skill Basic Detective. I hope this will help my career.
20:43 I read the book basic detective.
20:42 Bought basic detective for 11 003 €.
20:42 I withdrew 11 000 € from my bank account.
Neuh, duurt niet echt te lang, maar de tour-kriebels beginnen weer een beetje te komen. En we kunnen ondertussen alweer een nieuwe single releasen. En voor een videoclip moet je ook nog rehearsen enzo, dus ik dacht laten we alvast beginnen. Single jammen, opnemen, videoclip maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusWe kunnen toch eind augustus/begin september weer gaan touren? Of duurt dat te lang?
Jij hebt seeds gebruikt, ik nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou nog heel even wachten.. ik ga mn basic floorfiller tot 5* opkrikken en met 100% health aan een nummer beginnen. Wil proberen het hele nummer lang seeds te verzamelen en echt een meganummer te maken. Een weekje geduld nog dusWe kunnen toch eind augustus/begin september weer gaan touren? Of duurt dat te lang?
Daarna nog 1:quote:Greatings, my friend
You steal my girlfriend!!! You b*st*rd!!!
quote:Sorry
Suck*r! I will make your life a living HELL! Kiss my b*lls!!!
quote:I gained birthday cake.
Celebrated my birthday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |