Thanx ik hoop het ook...quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:55 schreef MrHoodigan het volgende:
Water en de rest komt later, dus water is TOP-Priority !!!
Ik hoop dat het snel gefixed wordt!
Misschien dan toch ff naar de supermarkt om :quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Thanx ik hoop het ook...
Net ergens op internet gelezen dat het 'een storing bij een pompstation' zou zijn![]()
En dat ze niet weten hoe lang het gaat duren![]()
Dat betekend at je gewoon niet kunt douchen, niet naar de wc kan, geen was kan doen, geen koffie kan zetten, niet kan schoonmaken enzquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:18 schreef Tamaartje het volgende:
Wij hebben gelukkig nog wel water in onze koelkast (we hebben zo'n waterreservoir)
Maar douchen en naar de wc is vooral irritant nu..
Ze zeggen op rtvwest.nl dat het tot ongeveer 9 uur gaat duren...
We wachten af
Ja dat heb je pas door als je het niet kunt gebruikenquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:20 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Dat betekend at je gewoon niet kunt douchen, niet naar de wc kan, geen was kan doen, geen koffie kan zetten, niet kan schoonmaken enz
Je gebruikt eigelijk voor best veel dingen nog water realiseer ik me opeens![]()
![]()
Da's net zoals je mobieltje vergeten zijn, je horloge niet omhebben, je portemonee vergeten zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat heb je pas door als je het niet kunt gebruiken![]()
Mazzelpikquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef kirsten. het volgende:
ik was pas om half 10 wakker. toen was het alweer opgelost![]()
Mijn vriend is idd ook pas weg gegaan nadat het was opgelostquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mazzelpik
Als je moet werken en je kan niet douchen.. das pas zwaar kut. Ik zou dan thuis blijven.
Ik wist niet wat er aan de hand was, voordat ik naar mijn werk ging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Mazzelpik
Als je moet werken en je kan niet douchen.. das pas zwaar kut. Ik zou dan thuis blijven.
tja ik zou ook gewoon zo de deur uitgaan, maar sommige mensen vinden dat echt verschrikkelijk blijkbaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:09 schreef godigita het volgende:
Je kan toch wel een keertje douchen overslaanstink je zo hard?
dank jequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Sterlte Tamaartje...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:39 schreef cablegunmaster het volgende:
dan dopen we het topic om tot ,
de meest rare smoezen om toch legaal water van je buren vrienden te kunnen krijgen
ik heb dorst is de meest simpeleverzin maar een creatievere
![]()
stelje voor je hebt nergens water , welke smoes gebruik je om toch water te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |