abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51805491
Colin:
Goeie genade, onder welke steen heeft Ajax die vandaan gehaald.
Alles was ''on'' aan deze jongen. Onzeker, onzuiver en onbekwaam.

Kennedy:
Ontpopte zich als een positioneel taktisch wonder door voortdurend achter de bal aan te rennen. Ik dacht dat hij in de tweede helft een vliegenmepper bij Henk ging halen om de bal dood te slaan want een andere mogelijkheid om in balbezit te komen was er niet.

Klacht

Slechte nieuwe spelers van AJAX die geen bal kunnen raken
pi_51805528
Vond Rommedahl op zich wel goed. Voor de rest was het pover inderdaad. Colin is te slecht voor welke topclub dan ook, Kennedy is leuk voor een Twente/Heerenveen/Utrecht, Delorge is een derderangs flapdrol en ben ik nog iemand vergeten? Urzaiz niet gezien.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51805588
Delorge mag wel 10 kilo afvallen jezus wat een vette berehap.
pi_51805702
Is de klacht gebaseerd op 1 wedstrijd?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_51805714
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:42 schreef El_Rolando het volgende:
Is de klacht gebaseerd op 1 wedstrijd?
JA

Die gasten krijgen grof geld werken zullen ze
pi_51805751
Colin loopt stage en is dus (nog) geen aankoop.
Bakircioglu is een super speler en ondanks Rommedahls sterke invalsbeurt mijn nummer 1.
Delorge....
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51805826
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:45 schreef BB-boy het volgende:
Colin loopt stage en is dus (nog) geen aankoop.
Bakircioglu is een super speler en ondanks Rommedahls sterke invalsbeurt mijn nummer 1.
Delorge....
Als Feyenoorder hoop ik dat ze Colin nemen maar als ik objectief kijk zou ik op volgorde van positieve mate van spel in deze wedstrijd, ze als volgt rangschikken:

1. Rommedahl
.
2. Bakircioglu
3. Delorge
.
.
.
4. Colin

Maar het was op zich over het geheel een knudde partij. Huntelaar onzichtbaar, Sneijder amper een bal gehad. De onmacht van achteruit was echt duidelijk zichtbaar. Vanaf de backposities kwam geen enkele normale pass, Colin blonk daarin echt uit. Kopduels werden niet echt aangegaan en Ajax mag van geluk spreken dat het 1-1 werd. Maar goed, misschien heeft de snor wel gelijk en ligt het aan het drukke schema.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51805959
Tsja.. ik ben toch echt een diepe ajax fan, maar ik kon in de rust toch niet terugzappen naar rangers-ajax.. zo slecht was het, geen enkele pass kwam normaal aan, nee ik heb er echt geen woorden voor Hoeveel is het uiteindelijk geworden?
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:07:40 #9
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51806041
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:00 schreef Kikker_kermit het volgende:
Tsja.. ik ben toch echt een diepe ajax fan, maar ik kon in de rust toch niet terugzappen naar rangers-ajax.. zo slecht was het, geen enkele pass kwam normaal aan, nee ik heb er echt geen woorden voor Hoeveel is het uiteindelijk geworden?
In mijn ogen ben jij een echte ajax fan: als het niet meer goed gaat kijken wij niet meer.
Ik hoef niet lang te wachten op bevestiging. Het gaat wat minder en een "diepe ajax fan" laat het al na 45 minuten afweten
pi_51806074
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:07 schreef Oldbie het volgende:

[..]

In mijn ogen ben jij een echte ajax fan: als het niet meer goed gaat kijken wij niet meer.
Ik hoef niet lang te wachten op bevestiging. Het gaat wat minder en een "diepe ajax fan" laat het al na 45 minuten afweten
Had die reactie ook wel verwacht Het gaat helemaal niet minder, maar waarom nog 3 kwartier van een oefenwedstrijd gaan kijken, waarin toch maar de helft van het team wat het uiteindelijke basisopstelling word speelt, als er ook CSI is
Ik bedoel, kijk die colin ik mag hopen dat dit zijn laatste wedstrijd is geweest, hij verdiend niet eens een stage plek man.. tsjonge jonge alles terugspelen of in de voeten van bakircioglu als hij dichtbij hem stond, heb hem echt geen enkele pass dieper dan 5m zien geven.. sjonge jonge
pi_51806076
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:28 schreef Just_4_fun het volgende:
Colin:
Goeie genade, onder welke steen heeft Ajax die vandaan gehaald.
Alles was ''on'' aan deze jongen. Onzeker, onzuiver en onbekwaam.

Kennedy:
Ontpopte zich als een positioneel taktisch wonder door voortdurend achter de bal aan te rennen. Ik dacht dat hij in de tweede helft een vliegenmepper bij Henk ging halen om de bal dood te slaan want een andere mogelijkheid om in balbezit te komen was er niet.

Klacht

Slechte nieuwe spelers van AJAX die geen bal kunnen raken
Ajakkus
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:14:29 #13
65997 Oldbie
pi_51806118
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:10 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Had die reactie ook wel verwacht Het gaat helemaal niet minder, maar waarom nog 3 kwartier van een oefenwedstrijd gaan kijken, waarin toch maar de helft van het team wat het uiteindelijke basisopstelling word speelt, als er ook CSI is
Je kijkt omdat je een diepe ajax fan bent. Dan neem je CSI maar op......damn, het zijn herhalingen van CSI. Is dat nou belangrijker??
pi_51806144
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:14 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Je kijkt omdat je een diepe ajax fan bent. Dan neem je CSI maar op......damn, het zijn herhalingen van CSI. Is dat nou belangrijker??
Je begrijpt het niet he, ik keek niet niet omdat ze achter achter stonden, of omdat het slecht ging, ik keek omdat er spelers in stonden die het prachtige ajaxshirt niet eens verdienen Net als die goossens ofzo wat een falers waren die 2 zeg.
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:20:40 #15
65997 Oldbie
pi_51806175
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:17 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet he, ik keek niet niet omdat ze achter achter stonden, of omdat het slecht ging, ik keek omdat er spelers in stonden die het prachtige ajaxshirt niet eens verdienen Net als die goossens ofzo wat een falers waren die 2 zeg.
Idd, ik begrijp het niet.
Morgen moet Feyenoord tegen Chelsea. Dan kijk ik. Ook als het slecht gaat, ook als Pino en Bassie opgesteld worden. Nee, dan kan ook geen herhaling van MASH mij verleiden om te zappen.
Ik begrijp het idd niet.
pi_51806179
ja lekker goedkoop toch die spelers ,vooral na de verkoop van babel is dat triest.
pi_51806199
feyenoord

makaay
gio
de Cler
pi_51806211
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:20 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Idd, ik begrijp het niet.
Morgen moet Feyenoord tegen Chelsea. Dan kijk ik. Ook als het slecht gaat, ook als Pino en Bassie opgesteld worden. Nee, dan kan ook geen herhaling van MASH mij verleiden om te zappen.
Ik begrijp het idd niet.
Och och een kakkerlak, ach jullie zijn het nu ook wel gewend he als er bagger gespeeld woord
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:27:35 #19
65997 Oldbie
pi_51806223
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:24 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Och och een kakkerlak, ach jullie zijn het nu ook wel gewend he als er bagger gespeeld woord
Typisch.....de vooroordelen worden bevestigd......zoals ik daarnet dus ook al zei.

Je bent een ras ajax supporter
pi_51806235
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Typisch.....de vooroordelen worden bevestigd......zoals ik daarnet dus ook al zei.

Alleen omdat ik kakkerlakken zei ?
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:33:57 #21
65997 Oldbie
pi_51806266
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:29 schreef Kikker_kermit het volgende:

[..]

Alleen omdat ik kakkerlakken zei ?
Heb ik hier ooit jood of neus geroepen?
Neuh, ik hou het graag netjes en normaal. Dat blijkt bij sommige mensen helaas niet mogelijk te zijn.
pi_51806268
[quote]Op woensdag 25 juli 2007 02:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

[/quote
ik denk dat feyenoord dat zelf al heeft gedaan vorig seizoen
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:35:56 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51806276
'Kakkerlak' is een zielig woord, verzonnen omdat de arme Ajacieden anders niks hebben wat ze tegen Feyenoorders kunnen roepen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_51806286
nee *joden* is lekker creatief
pi_51806292
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:33 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Heb ik hier ooit jood of neus geroepen?
Neuh, ik hou het graag netjes en normaal. Dat blijkt bij sommige mensen helass niet mogelijk te zijn.
Noem me maar Jood, niks mis mee, ben er trots op
En neus is een pauperwoord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey maar even serieus, zonder grappen dus he.. ik snap toch echt niet hoe je van een club als.. naja die club waar jij voor bent (Om het netjes en normaal te noemen) kan houden, ik bedoel.. ze hebben een lelijk logo, oerlelijke shirts ( helemaal die groenwitte van paar jaar geleden), historie valt ook wel mee, het is niet een club die bij een van de mooist voetballende clubs hoort (meer loopwerk dan finesse), oke, alleen voor het stadion zou misschien wat voor te zeggen zijn dan, maarja je bent toch geen fan van een club voor een stadion
Ik ben nu even echt serieus, en zou graag willen weten hoe je daar supporter van kunt zijn Vraag het me al een tijdje af namelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')