Het is geen rommel en ik ben geen pauper. Tyf op uit mijn geniale topic.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Just_4_fun het volgende:
Paupers die rommel verkopen via marktplaats en dan nog klagen ook![]()
Geniaal topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is geen rommel en ik ben geen pauper. Tyf op uit mijn geniale topic.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat hele biedingensysteem is klote. Veel te vrijblijvend allemaal. En mensen die daadwerkelijke interesse hebben nemen wel via email contact op.
Opgelost slotjequote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef FootballPlayer het volgende:
TS is gepwned in het kontje.
Het verbaast me al dat het zo lang duurt voordat iemand zo'n opmerking maakt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik vraag me af hoe je aan al die telefoons komt om te verkopen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn pa handeld dan in boten en buitenboormoters,
Hij is nu dik 3 jaar bezig en doet alles via marktplaats.
Onvoorstelbaar wat hij soms vangt, koopt ie een setje voor 4000 euro ofzo, en verkoopt hij alleen de boot en trailer voor die prijs, en dan heeft hij nog een buitenboordmotor staan die 3000 alleen waard is.
Het leuke is dat hij het allemaal uit Belgie haalt, de mensen die het van hem kopen komen ook heel vaak uit belgie. Dit dus 3 a 4 keer per maand.
Ik heb al voor een paar duizend euro spullen verkocht op marktplaats de afgelopen paar jaar en dat bevalt me prima.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:54 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Marktplaats en al die sites zijn gewoon kut. Iedereen bied natuurlijk heel laag, maar alsof iemand daar op ingaat.Dat weet je van te voren dus moet je er niet ook niet over zeiken.
![]()
Ga jij eens wat leukere films posten op FTD, in plaats van die B-films die jullie nu posten. Hup! Vort!quote:
[in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode] Wie weet hopen ze dat diegene echt wanhopig is en het tegen elk kutbod van de hand doet? [/in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode]quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb al voor een paar duizend euro spullen verkocht op marktplaats de afgelopen paar jaar en dat bevalt me prima.Het zijn alleen die trollbiedingen die me irriteren. Wat willen ze daar nu mee bereiken?
Ja, vermoedelijk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
[in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode] Wie weet hopen ze dat diegene echt wanhopig is en het tegen elk kutbod van de hand doet? [/in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode]
Ja, maar toen het nog nieuw was en geld opleverde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:20 schreef thedude0 het volgende:
Was jij niet de persoon die goedkoop dvd's uit het buitenland haalde en voor een stervenshoeren hoog bedrag op marktplaats zette ?
Bij een vraagprijs van 125 euro een bod doen van 25 euro is een onzinbod, 80 bieden is dat niet. 80 is een je-weet-maar-nooit-bod. Als je een nieuwe telefoon zoekt en je biedt die 80 euro bij genoeg telefoons van 125 euro is er vanzelf eentje die hapt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een paar advertenties staan op marktplaats, en er zijn telkens van die lui die de meest achterlijk lage biedingen doen. Zo heb ik een telefoon verkocht voor 125, en zijn er mensen die 80 euro of 85 gaan bieden.
Alle advertenties voor deze telefoon hebben een prijs van 120-150 euro, als je dus 80 gaat bieden ben je kansloos, tenzij je gewoon een half jaar wacht en de telefoon weer in waarde is gedaald.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef 700MB het volgende:
[..]
Bij een vraagprijs van 125 euro een bod doen van 25 euro is een onzinbod, 80 bieden is dat niet. 80 is een je-weet-maar-nooit-bod. Als je een nieuwe telefoon zoekt en je biedt die 80 euro bij genoeg telefoons van 125 euro is er vanzelf eentje die hapt.
Welnee, er is altijd wel iemand die op het bod van 80 euro ingaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:48 schreef heiden6 het volgende:
Alle advertenties voor deze telefoon hebben een prijs van 120-150 euro, als je dus 80 gaat bieden ben je kansloos, tenzij je gewoon een half jaar wacht en de telefoon weer in waarde is gedaald.
Dat kun je niet zomaar stellen. Misschien als je het heel vaak probeert, dat je wel iemand treft die doom genoeg is om zijn telefoon voor ong. 35% onder de waarde weg te doen, maar ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Welnee, er is altijd wel iemand die op het bod van 80 euro ingaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |