abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51805485
Ik heb een paar advertenties staan op marktplaats, en er zijn telkens van die lui die de meest achterlijk lage biedingen doen. Zo heb ik een telefoon verkocht voor 125, en zijn er mensen die 80 euro of 85 gaan bieden.

Een andere telefoon staat er voor 50 (gaat nu voor 35 weg, zoals de bedoeling was) en nu heeft er weer een of andere koekwaus 20 euro geboden. Tyf op met je zinloze vervuiling van mijn advertentie.

Samenvatting: sterf, het is al kort genoeg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51805561
Paupers die rommel verkopen via marktplaats en dan nog klagen ook
pi_51805579
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:33 schreef Just_4_fun het volgende:
Paupers die rommel verkopen via marktplaats en dan nog klagen ook
Het is geen rommel en ik ben geen pauper. Tyf op uit mijn geniale topic.
pi_51805609
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is geen rommel en ik ben geen pauper. Tyf op uit mijn geniale topic.
Geniaal topic
  Donald Duck held woensdag 25 juli 2007 @ 01:37:26 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51805626
Dat hele biedingensysteem is klote. Veel te vrijblijvend allemaal. En mensen die daadwerkelijke interesse hebben nemen wel via email contact op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51805638
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat hele biedingensysteem is klote. Veel te vrijblijvend allemaal. En mensen die daadwerkelijke interesse hebben nemen wel via email contact op.
Wat hij zegt

Dus let niet op dat bieden pauper wees blij dat je van je zooi af bent
pi_51805646
TS is gepwned in het kontje.
pi_51805669
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef FootballPlayer het volgende:
TS is gepwned in het kontje.
Opgelost slotje
pi_51805730
Nog veel leuker is een laptop verkopen op Marktplaats. Het wachten is altijd op de Nigerianen die 300 euro BOVEN jouw prijs bieden.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_51805806
Mijn pa handeld dan in boten en buitenboormoters,
Hij is nu dik 3 jaar bezig en doet alles via marktplaats.
Onvoorstelbaar wat hij soms vangt, koopt ie een setje voor 4000 euro ofzo, en verkoopt hij alleen de boot en trailer voor die prijs, en dan heeft hij nog een buitenboordmotor staan die 3000 alleen waard is.
Het leuke is dat hij het allemaal uit Belgie haalt, de mensen die het van hem kopen komen ook heel vaak uit belgie. Dit dus 3 a 4 keer per maand.
pi_51806190
dat is nog niet eens zo erg,je hebt ook van die debielen die overal 1 euro op bieden ook als er staat vaste prijs
pi_51806319
Ik vraag me af hoe je aan al die telefoons komt om te verkopen
pi_51806405
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ik vraag me af hoe je aan al die telefoons komt om te verkopen
Het verbaast me al dat het zo lang duurt voordat iemand zo'n opmerking maakt.

Oude toestellen van mij en mijn vriendin..
  woensdag 25 juli 2007 @ 02:54:49 #14
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51806421
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:49 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn pa handeld dan in boten en buitenboormoters,
Hij is nu dik 3 jaar bezig en doet alles via marktplaats.
Onvoorstelbaar wat hij soms vangt, koopt ie een setje voor 4000 euro ofzo, en verkoopt hij alleen de boot en trailer voor die prijs, en dan heeft hij nog een buitenboordmotor staan die 3000 alleen waard is.
Het leuke is dat hij het allemaal uit Belgie haalt, de mensen die het van hem kopen komen ook heel vaak uit belgie. Dit dus 3 a 4 keer per maand.

Ontopic: Marktplaats en al die sites zijn gewoon kut. Iedereen bied natuurlijk heel laag, maar alsof iemand daar op ingaat. Dat weet je van te voren dus moet je er niet ook niet over zeiken.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_51806431
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:54 schreef geenaam het volgende:

[..]

Ontopic: Marktplaats en al die sites zijn gewoon kut. Iedereen bied natuurlijk heel laag, maar alsof iemand daar op ingaat. Dat weet je van te voren dus moet je er niet ook niet over zeiken.
Ik heb al voor een paar duizend euro spullen verkocht op marktplaats de afgelopen paar jaar en dat bevalt me prima. Het zijn alleen die trollbiedingen die me irriteren. Wat willen ze daar nu mee bereiken?
  woensdag 25 juli 2007 @ 03:00:58 #16
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_51806471
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:39 schreef Just_4_fun het volgende:

[..]

Opgelost slotje
Ga jij eens wat leukere films posten op FTD, in plaats van die B-films die jullie nu posten. Hup! Vort!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  woensdag 25 juli 2007 @ 03:01:41 #17
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51806474
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 02:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik heb al voor een paar duizend euro spullen verkocht op marktplaats de afgelopen paar jaar en dat bevalt me prima. Het zijn alleen die trollbiedingen die me irriteren. Wat willen ze daar nu mee bereiken?
[in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode] Wie weet hopen ze dat diegene echt wanhopig is en het tegen elk kutbod van de hand doet? [/in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode]
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_51806548
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 03:01 schreef geenaam het volgende:

[..]

[in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode] Wie weet hopen ze dat diegene echt wanhopig is en het tegen elk kutbod van de hand doet? [/in-de-gedachten-kruipen-van-die-kansloze-types-mode]
Ja, vermoedelijk.
pi_51806653
Was jij niet de persoon die goedkoop dvd's uit het buitenland haalde en voor een stervenshoeren hoog bedrag op marktplaats zette ?
pi_51806684
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 03:20 schreef thedude0 het volgende:
Was jij niet de persoon die goedkoop dvd's uit het buitenland haalde en voor een stervenshoeren hoog bedrag op marktplaats zette ?
Ja, maar toen het nog nieuw was en geld opleverde. Maar nu doen teveel mensen het. Heb daar wel redelijk wat knaken mee verdiend.
pi_51807914
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een paar advertenties staan op marktplaats, en er zijn telkens van die lui die de meest achterlijk lage biedingen doen. Zo heb ik een telefoon verkocht voor 125, en zijn er mensen die 80 euro of 85 gaan bieden.
Bij een vraagprijs van 125 euro een bod doen van 25 euro is een onzinbod, 80 bieden is dat niet. 80 is een je-weet-maar-nooit-bod. Als je een nieuwe telefoon zoekt en je biedt die 80 euro bij genoeg telefoons van 125 euro is er vanzelf eentje die hapt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 25 juli 2007 @ 08:46:26 #22
162706 souvenir
blahblahblah
pi_51807978
ik verkocht een keer een mooie dslr camera voor 500 euro. belt er een boer uit friesland ofzo 'jaaah ik geef je er 250 euro, mits er een geheugenkaartje bij zit!'
ik zo wtf.
uiteindelijk toch verkocht voor 500. maar echt van die kansloze mensen die de helft gaan bieden en dan nog verwachten dat je er serieus op in gaat.
pi_51807997
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:39 schreef 700MB het volgende:

[..]

Bij een vraagprijs van 125 euro een bod doen van 25 euro is een onzinbod, 80 bieden is dat niet. 80 is een je-weet-maar-nooit-bod. Als je een nieuwe telefoon zoekt en je biedt die 80 euro bij genoeg telefoons van 125 euro is er vanzelf eentje die hapt.
Alle advertenties voor deze telefoon hebben een prijs van 120-150 euro, als je dus 80 gaat bieden ben je kansloos, tenzij je gewoon een half jaar wacht en de telefoon weer in waarde is gedaald.
pi_51808022
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:48 schreef heiden6 het volgende:
Alle advertenties voor deze telefoon hebben een prijs van 120-150 euro, als je dus 80 gaat bieden ben je kansloos, tenzij je gewoon een half jaar wacht en de telefoon weer in waarde is gedaald.
Welnee, er is altijd wel iemand die op het bod van 80 euro ingaat.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_51808042
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 08:50 schreef 700MB het volgende:

[..]

Welnee, er is altijd wel iemand die op het bod van 80 euro ingaat.
Dat kun je niet zomaar stellen. Misschien als je het heel vaak probeert, dat je wel iemand treft die doom genoeg is om zijn telefoon voor ong. 35% onder de waarde weg te doen, maar ik geloof er niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')