Alleen Brian en Lieke zouden toch gaanquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
De twee stelletjes gaat bootracen morgen.
Ze mochten later allebei iemand meenemen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen Brian en Lieke zouden toch gaan![]()
je hoeft niet te gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
zE MOCHTEN LATER ALLEBEI IEMAND MEENEMEN.
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef getl0st het volgende:![]()
Wel 10 posts in 50 minuten
Er is wel ERG veel te beleven op de streams heh
Ja Ik nu ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Ik denk dat Amanda Brian nooit laat gaan hoor, ze vertelde gisteren al tegen Herma over het bij Nadia slapen dat ze dat toch maar niet ging doen want: " ik dacht als ik nu iets ga flikken dan neemt hij me nooit meer terug". Dus ze doet precies waar ze Lieke van beschuldigd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:57 schreef farceman het volgende:
ZOuden Nadia en Nix nu echt niet beseffen dat als ze Amanda en brian uit elkaar willen , dat dan vandaag echt de laatste kans is?
Ze moeten dan echt snel aktie ondernemen , anders is dat boring stel weer samen
tis al duidelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alleen de bende van 6 in beeld, je snapt het wel.![]()
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:05 schreef wolferl het volgende:
Brian en Natasia weer goeie vriendjes?
Ik vind die avater van jou schitterend..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die ruzies zijn gespeeld, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?
Ze doet van alles, maar geen tae bo, en voor Amanda is dit veeeeel te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:12 schreef wolferl het volgende:
Nadia doet weer als enige helemaal niks.
En Carlos bevestigd nogmaals dat hij Lieke geen Slieko noemde, de leugenaar.
ah ja, we koersen al!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik nu ook.![]()
Ik ga maar weer naar het TdF forum.![]()
Boeffie!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
iddmoguh
drs h puik ochtend verhaaltje
En dat gezonde (quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Je weet toch dat dat niet staat?? Alles voor uiterlijk vertoon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Nadia niet gewoon een staart tijdens het sporten, ze zijn nu nog steeds aan hun haar aan het plukken![]()
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
En het probleem is??quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Omdat ze dan stoppen met ademhalen, de hersen capacitieit is niet 100%![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |