abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200416
P de L zei vanavond in het programma blauw licht (dacht ik) dat hij gevraagd was om 45 minuten in het bb huis te zijn..het was vaag waarom hij daar zou moeten zijn en wat hij daar zou gaan doen...hij wilde niet omdat hij niet deel wilde uitmaken van bb. Weer iemand er meer van.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 13 oktober 1999 @ 22:14:00 #2
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_200417
Paultje wil zeker de BB-bank hebben voor op zijn eigen podium.

Ik heb een klein stukje van die uitzending gezien (tijdens de reclame), maar daar hoorde ik alleen maar gebrabbel over zaken die hier al lang besproken zijn, zoals het gebruiken van BArt door Sabientje en over het feit dat MONA er wel uit zal gaan.

Zou overigens wel leuk zijn als de Leeuw ff zijn gezicht laat zien in het BB-huis.
Kan hij gelijk MONA een hart onder d'r riem steken. Alstie er bij kan

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_200418
Paul de Leeuw: "Dit is de Caravan-generatie. Die mensen zijn gewend om wekenlang met een aantal mensen in een kleine ruimte te zitten.

En inderdaad, hij zei dat hij gevraagd was om 45 minuten het BB-huis in te gaan. Hoe, wat, wanneer, waarom en waarvoor vertelde hij niet.

pi_200419
de herhaling van 'blauw licht' was vanmiddag rond half 2.. gemist
iemand misschien WEL gezien??
  donderdag 14 oktober 1999 @ 15:46:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200420
ik heb het gezien maar je hebt niks gemist..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 15:47:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_200421
Yep, op video natuurlijk (leuk hoor een programma over BB tijdens BB). Maar er was niks spectaculairs. Wilde eerst uitgebreid verslag hier ervan doen, maar er is niets interessants toe te voegen. Paul de Leeuw wilde BB wel zien, maar er geen deelnemer van worden. Ook zou hij zelf nooit als kandidaat mee doen. Hij wil dat Ruud wint. Ik heb het nog op video. Te koop voor ...
Life is a moment in space

pi_200422
nou iniedergeval bedankt voor de reacties ook van vriend jay
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  donderdag 14 oktober 1999 @ 16:46:00 #8
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200423
Paul de leeuw heeft BB toch nagedaan als die non en wil nu misschien op locatie filmen!
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')