Limewire are the suck !quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef OldJeller het volgende:
L1ME3W1R3 4R3 T3H SUCK!!!!!! EINSZZZ!1:!!:1!: d:D:D:D:D:dDdDDd:!:!1:111!:!1
Nee, ik wil bijv Midnight oil - beds are burning downen hequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Klikken op bestanden van 300kb groot is niet erg slim![]()
Het is Brein zeg ik jequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee, ik wil bijv Midnight oil - beds are burning downen he
En die is overal expres beschadigd
Waarom staat die dan zoveel op internetjij weet dat biogarde
Omdat zij net zoals jij nietsvermoedend dachten dat nummer binnen te halen. Onbeschadigd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom hebben 80 mensen dan een " krrrrrrrrrrrrrrrr" bestand?
Ik heb net 4 versies gedownload, en ze doen het alle 4 perfect..quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee, ik wil bijv Midnight oil - beds are burning downen he
En die is overal expres beschadigd
Waarom staat die dan zoveel op internetjij weet dat biogarde
En paultjuhhh heten ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat zij net zoals jij nietsvermoedend dachten dat nummer binnen te halen. Onbeschadigd.
En vaak laten die lui ze dan staan op hun PC, omdat ze stinken en WOW spelen.
en ook nog betalen zeker ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
download het in itunes.
Als je niet wilt dat deze gasten binnenstormenquote:
Hoezo, V Hanegem gaat FCU weer op de kaart zetten manquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Na FC mag je een K zetten voor je club.![]()
Jij durft, alle 5 tegelijk?quote:
Na een paar bakken bier durf ik wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij durft, alle 5 tegelijk?
Dat word geen witpoepje eind van de dag, nee dat word gewoon witte diaree.
Oke, naja.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:55 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Na een paar bakken bier durf ik wel.
omdat er 80 pc's onder toezicht van brein die bestanden staan aan te bieden...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom hebben 80 mensen dan een " krrrrrrrrrrrrrrrr" bestand?
ik zal je zelfs geluidsfragmenten geven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Oke, naja.
Hopelijk komt het dan een beetje goed met je, post je wel even de afloop enzo?
foto's enzo zijn ook wel welkom.
kunnen we meer mee vinden dan met usenet of ftp. (eigen ervaring.., en ja usenet was betaalde service)quote:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
JAAAAAAAAAAA IK HEB EEN GOEIE IN THE POCKET VOLGENS MIJ
HOMOquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |