Zelfs dat niet ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef Jordy-B het volgende:
Maar nu krijg je wel allemaal toffe spam van bestialiteiten-sites...
Ik safe ze nooit. Maar het zijn vragen als welke talen ze spreken (in gebroken engels of duits) en welke diensten ze leveren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef zarGon het volgende:
Post je mailtjes eens.
Dude, zo kunnen we je niet helpen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik safe ze nooit. Maar het zijn vragen als welke talen ze spreken (in gebroken engels of duits) en welke diensten ze leveren.
Soms verzin ik een onzin fetish.... Bijvoorbeeld of ze ook boodschappen willen doen terwijl ze een boxershort van mij dragen of iets soortgelijks stoms.
Verzin het zelf maar.
Je hebt toch honderden dating sites waar hoeren zichzelf aanbieden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:43 schreef heiden6 het volgende:
Wat mail je zoal? En hoe kom je aan emailadressen van hoeren?
quote:Dear Mandy,
You not may remembur me, but I come to you many many times. I have the big belly, bald head and stinking armpits. I usully pay you one hundred euros for the full package. Last time I had fantasy but I not dare tell you. So I write you in mailbox. My fantasy is...maybe you can fart and have bad breath. We could eat beans or garlic and stink a lot, okay? Please write me so I can bring beans and garlic next time.
Kisses from you know who.
Hoe weet je dat?quote:
dat weet ik!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
flauw!
Maar nee dat klopt je mag meestal alleen bellen met nummerherkenning aan.![]()
Wat geloof je niet ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef Salvad0R het volgende:
IK GELOOF ER GEEN ENE REET VAN !
fappen op email vind ik nog lager dan cybersex via IRCquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat geloof je niet ?
-Dat Buschetta zich kan vervelen ?
-Dat Buschetta een email adres heeft ?
-Dat hoeren een computer hebben en/of website ?
-Dat ik lieg over het feit dat ze niet terug schrijven en nu dagelijks tientallen mailtjes lees tijdens het fappen ?
-alle bovenstaande antwoorden.
De 1e 3 punten zijn eventueel nog acceptabel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat geloof je niet ?
-Dat Buschetta zich kan vervelen ?
-Dat Buschetta een email adres heeft ?
-Dat hoeren een computer hebben en/of website ?
-Dat ik lieg over het feit dat ze niet terug schrijven en nu dagelijks tientallen mailtjes lees tijdens het fappen ?
-alle bovenstaande antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |