Een vriend van me was bij Werchter z'n mapje + slaapzak vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanmiddag eens kijken of ze ergens nog van die minislaapzakjes verkopen voor niet al te veel geld. Heb nu alleen een oude die wel heel fijn is maar een enorm pakket. En dat gaat niet passen
We moeten met zn drieën het vliegtuig in met 15 kilo pp, inclusief 2 tenten en ieder een matje + slaapzak
Dunnoquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ook als ik bereid ben om een polyester-geval te nemen?
Met 8 man in een toyota busje, en dus met ruim 200 kg bagage op het dak bleef het busje gewoon rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
Die dan ook prompt door zn as zakt waarschijnlijk?
quote:
Cheeseburgers zijn ok trouwensquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Lidl.. Ooit nog gewerkt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |