Als 'ie vol is moet je een paar lessen nemen en het opnieuw proberen..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, iedere 5 jaar toch? Maar ik neem aan dat je dan je punten meeneemt?
Ja ik wachtte even op het nieuwe topicquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:12 schreef Cobra4 het volgende:
He Nem, je hebt de vraag goed!
Wat schuift het?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Betaling in natura..quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:15 schreef wyccie het volgende:
2002![]()
Wat raar.
Ik huur een wel een chauffeur.![]()
Dan toch wel elleboog macaroni!?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Je bent pas echt rijk als een chauffeur kunt betalenquote:
Die kun je via Ebay dan weer ruilen tegen iets anders. Net als die knakker met z'n paperclipquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben maar een student. Kan ik je blij maken met een pak macaroni? Ik heb er toch twee.
Mooi, ik heb nog een blikje tomatenpuree en wat boterhamworst liggen.quote:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..quote:
Heb je zo'n elektrisch zitmaaiding?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef geenaam het volgende:
De tuin moet nog gedaan worden.. Dus als je dat even doet, dan wil ik je chauffeur wel zijn..
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen grasquote:
Je hebt toch geen bloemetjes, hè?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:27 schreef geenaam het volgende:
Dat zou ik wel kunnen nemen, alleen de tuin is daar niet groot genoeg voor. Daarbij hebben wij ook geen gras
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat zit er nou eigenlijk in zo'n rantsoendoos? Is dat een beetje te vreten?
Heb je een hobbelpaard?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:28 schreef geenaam het volgende:
Maar als je op iets wil zitten dan weet ik nog wel wat.
Nee iets anders..quote:
Gewoon echt eten dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:29 schreef Cobra4 het volgende:
Zo'n 2000 calorieen aan ontbijt en lunch.
Crackers, smeerkaas, jam, pate, soep, koffie, thee, suiker, creamer, chocalademelk, zout, peper, rol dextrose, een mars, soep, notenmix.
Heel goed te doen.![]()
quote:
Nee, niets van dat. Dat spul wordt alleen uitgereikt als we met ons gasmasker op moeten werken. Austronautenspul dat via een slangetje gedronken kan worden. Echt smerig spul.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon echt eten dus.![]()
Ik dacht aan dat astronautenspul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |