Een vriend van me was bij Werchter z'n mapje + slaapzak vergeten mee te nemenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanmiddag eens kijken of ze ergens nog van die minislaapzakjes verkopen voor niet al te veel geld. Heb nu alleen een oude die wel heel fijn is maar een enorm pakket. En dat gaat niet passen
We moeten met zn drieën het vliegtuig in met 15 kilo pp, inclusief 2 tenten en ieder een matje + slaapzak
Dunnoquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ook als ik bereid ben om een polyester-geval te nemen?
Met 8 man in een toyota busje, en dus met ruim 200 kg bagage op het dak bleef het busje gewoon rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
Die dan ook prompt door zn as zakt waarschijnlijk?
quote:
Cheeseburgers zijn ok trouwensquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Lidl.. Ooit nog gewerkt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
zoooo weer boodschappen gehaalddrank
en koekjes en pannekoeken en nog meer meuk
wat doe je als je cheeseburgers van de lidl wilt hebben en ze eerder uitverkocht waren? juist, de hele doos meenemen
Iso's wel, Avi's alleen als je DVD speler DivX/Avi ondersteund. Dat moet je even kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:34 schreef Etcetera het volgende:
als ik met nero een dvd ga branden, kan ik die op de dvd dan afspelen? heb isos' en avi's
okquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iso's wel, Avi's alleen als je DVD speler DivX/Avi ondersteund. Dat moet je even kijken.
Anders moet je met WinAvi even je avi omzetten in een DVD-image
hahahaquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn menhir is bijna af
Althans..het kippengaas frame
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn menhir is bijna af
Althans..het kippengaas frame
Nee, nog niet. Ik ga even kijken of ik wat in de carnavalswinkel kan vinden. Denk het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
Wel foto's van jou als Obelix maken, hè.
Heb je al zo'n blauw/ wit gestreepte broek??
Nem stelde voor dat ik bij hem in de tent zou slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
je ging toch niet heenof heb ik weer wat gemist
Mijn ervaring is dat planningen op Lowlands niet werkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:05 schreef Soempie het volgende:
Ik kom er niet uit hoor, met dat LL programma.En de volkskrant was uitverkocht.
![]()
Maar ik heb m'n kaartje.![]()
Ik denk inderdaad dat ik jouw tactiek overneem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat planningen op Lowlands niet werken
Juistquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik jouw tactiek overneem.En een handvol dingen die ik echt wil zien.
Hoezo? Ze krijgt een eigen sleutel van de tentquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bij Nem slaapt is het sowieso wel makkelijk om zijn tactiek over te nemen
Ik zit dan toch niet aan Nem vastgeplakt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bij Nem slaapt is het sowieso wel makkelijk om zijn tactiek over te nemen
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo? Ze krijgt een eigen sleutel van de tent
Omdat we in één tent slapen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat flauw. Ik zag jullie al als een stelletje rondwandelen daar
Ga je toch een weekendje naar Texel? Lekker uitwaaienquote:Ik zou trouwens misschien gaan werken op LL als security, maar dat gaat toch niet door waarschijnlijk. Denk dat ik dan maar kies voor een paar vrije dagen, om toch nog een beetje vakantiegevoel te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |