quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ik krijg het woord "Jostiflip" door......
Echt niet, ik stuur hem dan nog liever aan Huubquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:39 schreef wolferl het volgende:
Jaap wil een taart, kunnen we als FOK! hem geen Groente Taart sturen.
Nee, dat ben je niet.quote:
Meteen blokkeren en verwijderenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Jezus ik zit met vriendin op msn die alleen tv kijkt en die zegt dat Huub en Lieke de meest achterbakse personen zijn uit de kooi.![]()
Tsja, zo werkt het voor heel veel TV kijkers. Ik kijk nooit maar heb vanavond gekeken. Ik ben me kapot geschrokken hoe ze de 6-2 situatie hebben uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Jezus ik zit met vriendin op msn die alleen tv kijkt en die zegt dat Huub en Lieke de meest achterbakse personen zijn uit de kooi.![]()
Natasja komt van een andere planeet. Moet nog ontdekt worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:26 schreef riri het volgende:
nadia en natasia zijn echt van de wereld
hahahahaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Lieve het volgende:
Zat maatje 36 vandaag als roze gedrocht op die bank?
[afbeelding]
En DIT willen ze erin houden? Voor de kijkcijfers?
Whahahaha..Klazien Kwebbelkutquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Nou ik heb genoeg van Klazien Kwebbelkut en geef de pijp(en) aan Maarten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
morgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef erwinbey het volgende:
Is vanavond de popi joopie pol? Zag een post van wel in deze COS maar nog geen verificatie gehad hierover.
Dat zegt meer over Denniks dan over Nadia.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Dennis vindt dat Nadia meer dan anderen eerlijk en oprecht overkomt
Niet gehinderd door énige kennis, daar hij altijd met zijn handen in zijn zakken aan de zijlijn staat....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Dennis vindt dat Nadia meer dan anderen eerlijk en oprecht overkomt
Ik zit morgenochtend klaar voor Uw pennenvrucht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Nou ik heb genoeg van Klazien Kwebbelkut en geef de pijp(en) aan Maarten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |