Dan moet ze wat verzinnen en staat volgende week de aankomende echtscheiding van Ruud en Estelle in de Privéquote:
Zo lult ze met iedereen mee. Eigenlijk vind ik haar ook geen intrigante of wat dan ook, ik vind haar gewoon dom en een meeloper.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
Nu heeft ze weer een goede band met Natasja en met Jaap tot op zekere hoogte......
Volgens mij was het een grapje van Huub. Zogenaamd jaloers omdat de bos alleen voor Lieke was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
Het gedicht was erbij, alles goed geregeld. De bloemist vond het ook prachtig en daar ligt het niet aan.
Misschien dat de Febo niet waardeert dat sommige FOK! users ( ik bv ) niet altijd positief reageren??
Waarom de bloemen niet in huis mogen is ook een raadsel. Oplichting!!![]()
hoe zou het haar haar vergaan? zou dat zich ook schamen ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ook vreselijk dat ze zich overal zo voor schaamt...![]()
Ja natuurlijk, al ben ik natuurlijk wel geëvolueerd naar een hogere levensvorm: van streamer naar sporadisch COS-lurker...quote:
En ik had nog zo collegiaal het gedicht voorzien van:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Wel lullig dat die niet is doorgekomen![]()
Dat de bloemen niet naar binnen mogen is op zijn minst lullig te noemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
Het gedicht was erbij, alles goed geregeld. De bloemist vond het ook prachtig en daar ligt het niet aan.
Misschien dat de Febo niet waardeert dat sommige FOK! users ( ik bv ) niet altijd positief reageren??
Waarom de bloemen niet in huis mogen is ook een raadsel. Oplichting!!![]()
Dat is geen onderwerp om grapjes over te maken!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij was het een grapje van Huub. Zogenaamd jaloers omdat de bos alleen voor Lieke was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |