Ze hebben van die hele 6-2 situatie geen zak uitgezonden. Stelletje lafbekken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, zo werkt het voor heel veel TV kijkers. Ik kijk nooit maar heb vanavond gekeken. Ik ben me kapot geschrokken hoe ze de 6-2 situatie hebben uitgezonden.
Kwaak kwaakquote:
Ik ben Disana. En ik snap ook niks van wat ik vanavond heb gehoord... ik heb het opgegeven. Nadia is een grote fantast en windt mensen om haar vinger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu dit wéér! Nu snap ik helemaal niks meer. Ik ben zo in de war.![]()
Zelfs trouwe COSers zijn niet meer te vertrouwen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu dit wéér! Nu snap ik helemaal niks meer. Ik ben zo in de war.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]Ik ben de kloon van StefanPeeters....
StefanPeeters is ook Disana danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ik ben Disana en zal nooit meer met dit account posten..........eerlijk is eerlijk
Ik ben een beetje overwerktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ik ben Disana en zal nooit meer met dit account posten..........eerlijk is eerlijk
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien kan Lieke fitnessles geven aan de dikke huisvrouwen van Vol?
Vergis je je niet? Dit is COS geen SC.quote:
Sinds gisteravond snap ik helemaal niemand meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs trouwe COSers zijn niet meer te vertrouwen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |