abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:03:00 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51793794
Gvd, ik vind collectes al zeer vervelend, maar ik geef er altijd wel wat aan, hebben die arme patientjes/hongerlijdertjes etc. ook weer wat hé, heb ik geen schuldgevoel omdat zij zijn ge-pwnt!

Maar goed, de laatste tijd lopen die collectanten alleen maar met zo'n mapje rond! Net ook weer, ik dacht ik loop alvast even naar mijn portomonnee, kwam ik naar de deur, stond daar weer zo'n miezerig mannetje met een complete map en hele verhalen te vertellen.

GVD, ik wil NIET kiezen of ik 6, 12, 18, 24 of weet ik veel hoeveel PER MAAND aan dat spul ga betalen

Kortom, als die gasten weer geld van mij willen zien moeten ze maar weer langskomen met busjes!

KLACHT:

Maandelijkse betaling collectes, terwijl ik liever heb dat ze met busjes langskomen
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:04:18 #2
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51793843
Ik hoop dat je op je 70e terminale kanker krijgt, en er op dat moment niemand zin heeft om langs de deuren te gaan met collectebusjes .
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:07:44 #3
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51793976
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik hoop dat je op je 70e terminale kanker krijgt, en er op dat moment niemand zin heeft om langs de deuren te gaan met collectebusjes .
Ik wil gewoon meteen wat betalen, niet dat ik straks 20 verschillende collectes heb (want er komen hier een stuk of 15 per maand langs) die standaard geld van mijn rekening afslurpen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Rickocum op 24-07-2007 20:14:15 ]
pi_51794263
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:07 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik wil gewoon meteen wat betalen, niet dat ik straks 20 verschillende collectes heb (want er komen hier een stuk of 15 per maand langs) die standaard geld van mijn rekening afslurpen!
Dan zit je zelf met een schuldgevoel omdat je jezelf dan hebt ge-pwnt.
pi_51794340
Man, dan geef je toch niets.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_51794387
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:15 schreef TimeForPlanB het volgende:

[..]

Dan zit je zelf met een schuldgevoel omdat je jezelf dan hebt ge-pwnt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:21:34 #7
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_51794540
Ze komen er hier niet voor aan de deur, maar ik vind het zelf ook jammer.
Vaak vraag ik dan of ik gewoon eenmalig geld kan overmaken en dan doen ze alsof het niet kan, terwijl er op hun site wel een bank/giro nummer staat
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:24:12 #8
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51794654
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef Dorkquemada het volgende:
Vaak vraag ik dan of ik gewoon eenmalig geld kan overmaken en dan doen ze alsof het niet kan, terwijl er op hun site wel een bank/giro nummer staat
Jaaa klopt inderdaad! Écht overal gebruiken ze dit nu! Ook op straat wordt je door een stel verkopers in spé van alles aangepraat, dierenmishandeling,amnesty,sos kinderdorpen,unicef,dierproefvrij etc.
pi_51794691
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:21 schreef Dorkquemada het volgende:
en dan uit protest niet doen uiteraard
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51794744
'Als u niets geeft gaan er weer 5 extra zeehonden/arme Afrikaanse kindjes/zeldzame padden dood. Wilt u dat op uw geweten hebben? Nou? Nou?

En schuldbewust door deze emotionele chantage stort je weer een paar tientjes op de rekening van de lui die zich aan booreilanden en fabrieken vastketenen.
Zus van -Magnolia- *O*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:28:33 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51794829
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef Seventees het volgende:
'Als u niets geeft gaan er weer 5 extra zeehonden/arme Afrikaanse kindjes/zeldzame padden dood. Wilt u dat op uw geweten hebben? Nou? Nou?

En schuldbewust door deze emotionele chantage stort je weer een paar tientjes op de rekening van de lui die zich aan booreilanden en fabrieken vastketenen.
ze zijn oh zo aggressief tegenwoordig
pi_51794916
Oh jawel, voor zeldzame padden is alles geoorloofd!
Zus van -Magnolia- *O*
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:37:45 #13
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_51795178
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

en dan uit protest niet doen uiteraard
Ach, soms wel soms niet.
Als ik zeg dat ik ga overmaken dan doe ik dat ook, maar ik wil net als de TS niet voor altijd ergens aan vast zitten.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_51801145
Ach Rick, voel je je zo naar door ons fijne bezoek? Was toch hartstikke leuk
Je moeder was wel aardig tegen ons!
pi_51807860
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:26 schreef Seventees het volgende:
Ja hoor, ik zal ze niet missen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_51807916
Ze leren om je een schuldgevoel aan te praten zodat je er intrapt.
net als die domme schooi reclames op de TV: u wilt het toch niet op uw geweten hebben dat *vul een willekeurig onderwerp in

Zelfde als verkopers met de termen: dief uit eigen buidel of wie wil nou niet besparen of je zou toch gek zijn als je niet in gaat op dit aanbod.

Gewoon niet op die onzin ingaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')