Huub houdt van dit programma. Hij weet dat als dingen tussen Brian en Nix uit de hand lopen dat dat wel eens de genadeslag voor dit programma zal worden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef ScofieldM het volgende:
Damn dat huub tussen Brian en nix in gaat staan, dat ik dat nog mee mag maken![]()
Valt nog mee... van 6 kanten gebeurt ook wel eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
D: "Er wordt van twee kanten in mijn oor getetterd"
H: Ja, joh, dit is de Gouden Kooi
vind ik ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef BuffyJan het volgende:
Brian: 2 minuten geleden vroeg ik t je om t op jezelf te betrekken, je zit nu nog steeds te kwaken
Af en toe is ie best grappig
3 waarvan er één een stuk sympathieker is dan de andere 2quote:
Maar ja toen hoorde hij bij de 6 hé.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
Owww nou wil nix ineens 1 op 1... kan me nog herinneren dat het 6 tegen 2 was... de lafbek...
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi één tweetje tussen Huub en Brian naar Dennis...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef FdW het volgende:
FF serieus, maar Dennis gaat zo los tegen huppeltje:
Kwaak kwaak < even wachten > kwaak kwaak![]()
![]()
Dennis is een geconstipeerd denker. Die zit nog met zijn hoofd bij 6 tegen 2. Hij is niet flexibel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Wie denkt Dennis dat hij is dat hij Brian kan aanspreken op samenwerken met Huub....
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Dit plaatje spreekt boekdelen
[afbeelding]
Nee hoor, tegen Nathanael en Eric ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
volgens mij is het de eerste keer dat huub en brian samenspannen
Ook goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef Borga het volgende:
[..]
3 waarvan er één een stuk sympathieker is dan de andere 2
Die krijgt straks gegarandeerd de slappe lachquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie ik Huub daar nou zijn lachen inhouden??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |