Geef mij maar "het echte werk"....
Greetings
Mini Me
Keep up the good work DR. Evil
Quasi-psychs, dombo-vrienden, Dufne Deckers en 'kook' X. wouters. Ze hebben allemaal een ding gemeen: NIETS TE MELDEN!
Een paar jaar geleden zou men dit puur 'ethervervuiling' hebben genoemd...
[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 14 Oktober 1999).]
wat zullen de bewoners vannavond aanhebben... we hebben al gecrossdressed en getogaat...
ik ben benieuwd wat voor 'moois' ze nu weer gaan doen
quote:
Dr Evil...foei...Je zit net nog Aphrodite terecht te wijzen over haar onnodige topic en nu doe je het zelf...U R REAL EVIL..
Greetings
Mini Me
You're semi-evil, you're quasi-evil, you're simply not Evil enough...
(Quote uit The Spy who shaged me..)
De donderdagavonduitzendingen zijn niet grappig, niet informatief, niet representatief voor wat er in het huis gebeurt en niet om aan te zien/horen vanwege de twee "hosts".
De zogenaamde "deskundigen" kramen door V. samengestelde onzin uit, Rolf X. beschuldigt een andere omroep van het berokkenen van psychische schade en Dufne D. stamelt zich dapper door de intro's, afsluitingen en vragen aan de "twee gasten" heen. Gasten die het programma niet kennen, nooit gezien hebben, er "wel eens van gehoord hebben" en die verder op geen enkele wijze gelieerd zijn aan wat er gaande is in het BB huis.
Tara heeft niets toe te voegen aan de uitzending, Martin wordt zo snel mogelijk uit beeld gehaald (die verdient al genoeg met zijn verhaal) en de "familie en vrienden" laten zich van hun zieligste kant zien tijdens het giswerk naar de psychische gesteldheid van hun naaste/bekende/levenspartner.
Dus... inderdaad, de donderdagavonduitzendingen zuigen verschrikkelijk.
quote:
op 10-15-1999 om 12:01 AM schreef Kozzmic het volgende:
<snip>
Item over Willem was sowieso een hoogtepunt van de uitzending.
<snip>
Ja, en wat zegt dat nou... Weliswaar wordt aangekondigd, dat D.D. door het hele land zal gaan (leuke afleidings-manoeuvre), maar NU zitten we vlak voor een nominatie-ronde. En wie is VOO/BB alvast aan het pluggen, om het volk in te programmeren dat DIE in ieder geval niet eruit gestemd moet worden? Willem!
Want ook VOO heeft 'volhouders' nodig om het $$$-projekt tot een eind te brengen. Ze hebben er niets aan als er een stelletje wrakken overblijft die een maand voor het eind quitten: "geld", wah geld? we willen koekies! en geen ruzies meer, asjeblieieief..." Dus moet Willem blijven, 1e message stevig ingeprent in de ziele des volks. De komende dagen kan dan gewerkt worden aan 'wie eruit moet'.
Evenzo welsprekende, maar ditmaal NEGATIEVE clipjes kunnen we tot Zondag verwachten van 'de zondebok', het 'target', degeen die:
1. niet genoeg sensatie veroorzaakt
2. veel kans op nominatie door bewoners maakt
Ziedaar de functie van de TV-uitzending: een uurtje hersenspoeling, duidelijk contrasterend met de dagelijkse 17 minuten(zonder reclame) samenraapsels, herhalingen en cliff-hangers. Ja, de ziele des volks is eenvoudig van samenstelling, dat vraagt dus om duidelijke, primaire, en verse inprenting.
Dus luister goed, Jantje Publiek: Willem wordt het NIET, begrepen ?
En, Jantje, let de komende dagen goed op, dan laten we jou zien wie het WEL moet worden...
als V manipuleert ( Maurisico... willem gaat eruit he) doen ze dat wel heel subtiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |