hehe, heel herkenbaar. Heb in mijn OV-tijd eens zó een buschauffeur een draai om de oren gegeven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef freddygonzales het volgende:
Zit ik in de bus op weg naar huis trof ik blijkbaar een chauffeur die zowaar nog plezier in zijn werk had. Bij alle andere bussen die hem passeerde stopte hij, deed zijn raampje open en ging jolijt maken met zijn collega.
Godverdomme daar heb je toch pauze voor of niet? Rijden met die jodenbus!
ja ik weet het, niet met de bus gaan want dat is voor paupers en tokkiesmaar met de voiture, over 2 maanden heb ik er 1.
Ik lees jodenbus en je signaturequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef freddygonzales het volgende:
Zit ik in de bus op weg naar huis trof ik blijkbaar een chauffeur die zowaar nog plezier in zijn werk had. Bij alle andere bussen die hem passeerde stopte hij, deed zijn raampje open en ging jolijt maken met zijn collega.
ja ik weet het, niet met de bus gaan want dat is voor paupers en tokkiesmaar met de voiture, over 2 maanden heb ik er 1.
Jij mag dan ook niet meer met je collega's praten op het werk...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef freddygonzales het volgende:
Er zijn wel meer mensen die kunnen lezenquote:
Ja vast. Bink.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
hehe, heel herkenbaar. Heb in mijn OV-tijd eens zó een buschauffeur een draai om de oren gegeven.
Hard werkende mensen belachelijk makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:37 schreef freddygonzales het volgende:
Prima maar niet als ik snel van A naar B wil. Voor sociale dingen hebben ze pauze en vrije tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Noodly het volgende:
Dat heet sociaal doen. Soms zwaaien ze alleen naar elkaar. Dan weet je weer dat er ook sociale mensen op deze wereld leven die plezier hebben in wat ze doen 14.gif![]()
Wat... om stil te staan? Of om van a naar b te komen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:48 schreef Demellie het volgende:
en dan zit je jezelf compleet op te vreten en kom je hier janken, maar je zegt niets tegen hem... En noem je mij een pauper, omdat ik met OV reist?!! Jij bent grappig!!
maarehhh daar hebben ze mp3spelers voor uitgevonden
Ze hebben amper tijd om een plasje te plegen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:13 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Prima maar niet als ik snel van A naar B wil. Voor sociale dingen hebben ze pauze en vrije tijd.
Studenten betalen genoeg, kortzichtige debiel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef Nerzhul het volgende:
studenten betalen helemaal nergens voor:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |