doet dat afleveren op CZquote:
Dan laat maar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
Stom dat ze ze niet op CZ verkopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
dacht ik alquote:
Ja en een katquote:
Een, één.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen twee?![]()
Uien gewoon snijden is toch niet zoveel werkik kan het heel snel en zonder te huilen.
![]()
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een, één.
onduidelijk
Ik hou het niet droog bij het snijen van uien. Maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk altijd meer dan 1 snij.
En tegenwoordig doen ze gewoon pijn ipv alleen maar tranenmakend.
Gaat hard he, met al die illegale troepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
Kokshulpje?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleinerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef wyccie het volgende:
Rode uien zijn minder erg volgens mij. En gepeld in koud water dompelen maakt het ook minder erg.
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Thuis, ja.quote:
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijen
En als het goed gaat heb je er niet eens een mesje voor nodig
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.![]()
vanuit eindhoven? 't is goed met jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat hard he, met al die illegale troep![]()
Kun je niet even naar Biddinghuizen rijen?
Lekkerder en makkelijker vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleiner
En de uien heel ver van je af houden?quote:Alle trukjes die er bestaan helpen bij mij niet. Zodra ik die ui open snij ben ik de pineut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |