doet dat afleveren op CZquote:
Dan laat maar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doet dat afleveren op CZlijkt me sterk
Stom dat ze ze niet op CZ verkopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
dacht ik alquote:
Ja en een katquote:
Een, één.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen twee?![]()
Uien gewoon snijden is toch niet zoveel werkik kan het heel snel en zonder te huilen.
![]()
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een, één.
onduidelijk
Ik hou het niet droog bij het snijen van uien. Maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk altijd meer dan 1 snij.
En tegenwoordig doen ze gewoon pijn ipv alleen maar tranenmakend.
Gaat hard he, met al die illegale troepquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
nou moet ik zeggen dat het niet heel veel haast hoeft te hebben. maar aan de andere kant, ik heb nog maar 18,5 gb over
Kokshulpje?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleinerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef wyccie het volgende:
Rode uien zijn minder erg volgens mij. En gepeld in koud water dompelen maakt het ook minder erg.
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar lang altijd de uien mogen snijden en andere kutklusjes mogen doen, zoals tomaten ontvellen. Nu vind ik het altijd het leukste werk.![]()
Thuis, ja.quote:
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tomaten ontvellen vind ik minder erg dan uien snijen
En als het goed gaat heb je er niet eens een mesje voor nodig
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onderdompelen in koud en heet water. Zo gepiept.![]()
vanuit eindhoven? 't is goed met jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat hard he, met al die illegale troep![]()
Kun je niet even naar Biddinghuizen rijen?
Lekkerder en makkelijker vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleiner
En de uien heel ver van je af houden?quote:Alle trukjes die er bestaan helpen bij mij niet. Zodra ik die ui open snij ben ik de pineut
Ik ook. Eerst uitzetten en dan krimpen.quote:
Ik was even compleet onder de indruk dat je op CZ zat dat in Biddinghuizen wordt gehoudenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vanuit eindhoven? 't is goed met je![]()
we zijn verhuisd enzo naar Oirschot/Best
Ik heb ze zo ver van me af gehouden dat ik ze niet meer beet kon pakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lekkerder en makkelijker vind ik.
[..]
En de uien heel ver van je af houden?
waaaaaaaat wordt er een CZ in Biddinghuizen gehouden!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was even compleet onder de indruk dat je op CZ zat dat in Biddinghuizen wordt gehouden
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer manquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar rode uien hebben een andere smaak en zijn kleiner
Alle trukjes die er bestaan helpen bij mij niet. Zodra ik die ui open snij ben ik de pineut
Ik snap er geen hol meer van. Was jij niet diegene die zoiets zei als: "ik zal het terrein voor jullie checken voor Lowlands" o.i.d.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
waaaaaaaat wordt er een CZ in Biddinghuizen gehouden!!
* inpakt en wegweest
heel campzone is meeverhuisd
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer man![]()
![]()
dear God.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.consumerreport(...)0507_goggle_ov_1.htm stoer man![]()
![]()
mjah dat heb ik gezegdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van. Was jij niet diegene die zoiets zei als: "ik zal het terrein voor jullie checken voor Lowlands" o.i.d.?
Ik ben de weg kwijt
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef wyccie het volgende:
Haha, jullie lachen wel, maar volgens mij is dat echt een goede oplossing!
quote:
d'r zit een redelijk goed centrum in best, ik ga daar wel even kijkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Anyway...kun je niet naar Eindhoven rijden dan?
Maar toch, in geen honderd jaar dat ik zo in de keuken ga staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:21 schreef wyccie het volgende:
Haha, jullie lachen wel, maar volgens mij is dat echt een goede oplossing!
En dat is nog wel het minst ergequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'r zit een redelijk goed centrum in best, ik ga daar wel even kijken
en ik ga niet weer naar eindhoven rijden gallige kutstad met hun klotestoplichten en niet te volgen wegwijzeringen
Snij jij je uien in het openbaar dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Mikkie het volgende:
Kan wezen, maar zo zou ik me niet snel vertonen
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar toch, in geen honderd jaar dat ik zo in de keuken ga staan.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is een Nem met duikbril wel beter dan een huilende Nem.
Rare ideeen heb jij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel...je bent een begrafenisondernemen met humor. Dan komt je na een lange dag thuis, je vrouw draait zich om en je ziet die bril. Dan lig je waarschijnlijk een uur krom.
Dan komt het moment dat je een grafrede staat geven en opeens denk je weer aan je vrouw met dat ding. Dat wordt toch een beschamend moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |