Campzonequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:26 schreef Soempie het volgende:
Weet iemand nog een camping in de buurt van Maastricht?![]()
En dan niet zo'n hippe camping met disco en veel jongeren. Maar een beetje rustig, tenslotte ben ik al bijna bejaard.![]()
klinkt spannendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:29 schreef wyccie het volgende:
onderwatermassage
Of laten bezorgen. Beter nog: vraag of Soempie voor je wil bestellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Dan moet je toch eens leren snorkelenquote:
Ik zet m'n geld in op optie 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet trouwens nog ff eten fixen, bedenk ik me net.
Sprintje naar de supermarkt voor een afbakpizza, of ben ik lui en wandel ik niet verder dan de friettent?
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.quote:
Ga je nou nog naar Lowlands?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Das helemaal niet gek. Je kunt er fietsen huren en zeilen.![]()
Nee.quote:
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.quote:
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tentquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat ligt er meer aan dat ik gewoon geen slaapplek heb. M'n ex heeft vlak voor m'n neus m'n plekkie ingepikt.En ik heb niet zo'n zin om met hem te gaan/ met zijn groepje.
En ik heb geen tent.
![]()
Samen met mij in de tent en dan óók nog eens een LL-kaartje cadeau krijgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je voor mij een kaartje haalt mag je bij mij in de tent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |