In het Duitse gedeelte, op 10 minuten van het Nederlandse.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef Schijtgeit het volgende:
Zit je in El Arenal?
Sterkte nog de komende dagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In het Duitse gedeelte, op 10 minuten van het Nederlandse.
Ik MOEST mail checken, dus wil ik mijn 30 minuten ook goed bestedenquote:
Die kroeg met die taps die bijhouden op een scherm hoeveel je hebt gezopen zijn uitermate koel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar zit. Tis hier hoerenweer de laatste 8 dagen. Regen + harde wind.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik MOEST mail checken, dus wil ik mijn 30 minuten ook goed besteden
Is pas mijn eerste keer internet in 9 dagen
Naam aub. Heb nog 2 uitgaansavondenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Die kroeg met die taps die bijhouden op een scherm hoeveel je hebt gezopen zijn uitermate koel.
Costa Brava ---->> Mallorcaquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar zit. Tis hier hoerenweer de laatste 8 dagen. Regen + harde wind.
Waarom ben je in het Duitse gedeelte gaan zitten, terwijl El Arenal 'Nederlands gebied' is. Of had je een Duits reisburo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nederlands reisbureau. Gevlogen vanaf Duitsland en is goedkoper.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Waarom ben je in het Duitse gedeelte gaan zitten, terwijl El Arenal 'Nederlands gebied' is. Of had je een Duits reisburo?
Daar zit ik NU precies 100 meter vandaan te internettenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:24 schreef Homdeck het volgende:
OBERBAYERN!![]()
Mallorca is echt kut. mij zie je er niet meer![]()
heeeeee kerel, hoest nou he?:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:23 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Costa Brava ---->> Mallorca![]()
Klopt niet dacht ik zo.......................
ga dan naar een ander deel van Mallorcaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nederlands reisbureau. Gevlogen vanaf Duitsland en is goedkoper.
En hou er sowieso niet van als ik naar het buitenland ga om in een NL kolonie te liggen met al die tering Amstersdammers met hun Broodje Jan en Feestcafes. Alleen met uitgaan is het af en toe wel leuk omdat ik geen fatsoenlijk woord duits spreek en ik zo wel aanspraak kan maken![]()
Omdat Mallorca niet alleen uit Nederlandse gedeelten bestaat ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga dan naar een ander deel van Mallorca![]()
waarom ga je überhaupt naar mallorca dan?
Lijkt me heerlijk om zo'n scammer een koekje van eigen deeg te gevenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef manderveen het volgende:
Ben een aantal jaren geleden naar Mallorca geweest. Van die negers daar word je echt gek. De laatste dag nog wel een zonnebril van zo'n neger gekocht. Toen hij mij geld terug wou doen viel er 20 Euro uit zijn buideltas zonder dat hij het in de gaten had dus in geef een seintje aan een kameraad van mijn die dichter bij het op de grond gevallen geld stond. Dus hij zijn voet er snel op zetten en ik die neger aan de praat houden zodat hij dat geld kon pakken. Wij dus daarna maar naar de kroeg gegaan om er eentje van die neger te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |