Krijgen de hangjongeren er wel een nieuwe hobby bij, ipv poten, gaan ze nu sponsjes rammenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef Meki het volgende:
Heeft Wilders kamervragen gesteld
moeten nu alle Nederlanders de wallen schoonmaken met een spons
Voor wie geldt datquote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Krijgen de hangjongeren er wel een nieuwe hobby bij, ipv poten, gaan ze nu sponsjes rammen![]()
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossen![]()
Het is zo wie zo van de zotte, iemand in elkaar te rammen vanwege zijn uiterlijk, geloof of voorkeurquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Helaas denken veel gestoorden niet als jou
Nou ja, het punt is dus dat het NIET ongeacht ras, geloof of seksuele voorkeur is. Hetero's worden tenslotte niet in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alle kansloze hangjongeren die mensen, ongeacht ras, geloof of sexuele voorkeur, in elkaar rossen![]()
Volgens mij ging het in de tekst die jij citeert om het potenrammen op homo ontmoetiingsplaatsen en uit wat ik daarvan weet wordt er dan weinig gescholden, maar worden mensen simpelweg beroofd omdat ze eenvoudig weg toch geen aangifte durven te doen. Dit gebeurt heel veel vaker als de incidenten die we nou in Amsterdam zien en waarbij veel duidelijker sprake is van homo haat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Volgens mij als je begint iemand uit te schelden voor vuile smerige homo dan is het in mijn ogen een bewuste actie geweest tegen juist een homoseksueel en kan ik dat niet zien als een secundaire actie.
Jammer dat het dunne laagje vernis wat we ook wel beschaafdheid noemen zo snel verdwijnt in Amsterdam. Ik kan alleen maar hopen dat de tolerantie op korte termijn weer zichtbaar wordt.![]()
Slavernij is een oosterse uitvinding, net als heel veel andere zaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik word altijd zo moe van die blanken... beetje de slavernij beginnen, de wereld vervuilen, kapitalisme uitvinden, seriemoordenaar worden, blanke vla introduceren, de politiek domineren en zo...
Dus iemand in elkaar rossen voor zijn geld vindt je wel oke?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het is zo wie zo van de zotte, iemand in elkaar te rammen vanwege zijn uiterlijk, geloof of voorkeur![]()
Blanken vermommen zich nog wel eens als Oosterse mensenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Slavernij is een oosterse uitvinding, net als heel veel andere zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |