Man, koop gewoon een Full HD-scherm. Ik zou nu echt geen HD Ready-scherm meer kopen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Karasta het volgende:
Ik heb nog steeds geen Hdtv voor mijn PS3, ik ga 1tje over paar daagjes kopen.
Het is om in mijn slaapkamer te gamen en video's te kijken. Tv kijken zelf doe ik niet ik pak alles wat ik wil kijken van internet af.
Nu heb ik een Sony 32 inch 720p tv voor een mooi prijsje op het oog.
Is dit goed genoeg voor wat ik het wil gebruiken?
Het verschil van 720p en 1080p zie je niet beneden de 42 inch en dit is voor in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Man, koop gewoon een Full HD-scherm. Ik zou nu echt geen HD Ready-scherm meer kopen...
Waarom stel je de vraag dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Karasta het volgende:
[..]
Het verschil van 720p en 1080p zie je niet beneden de 42 inch en dit is voor in mijn slaapkamer.
Mijn tv is 10 voeten weg van mijn bedquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom stel je de vraag dan?
Ik weet niet hoe groot je slaapkamer is maar een platte tv neemt veel minder plaats in beslag dan een CRT bak. Ik had eerst een JVC 70cm CRT bbtv en daarna kocht ik in 2005 een 26" JVC LCD bbtv, maar die viel een stuk kleiner uit.
32" = 80cm, ik denk dat dat erg klein is, tenzij je slaapkamer echt heel erg klein is. Maar ik zou ook een grotere kopen. Al is 't maar voor op de groei. Als je wil gamen wil je toch ook wel een wat groter scherm dan 32" denk ik. Ik zou nu no way meer een HD ready tv kopen.
Dan zou ik eens langs de dokter gaan als je het verschil op maar liefst 42 inch nog niet ziet...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Karasta het volgende:
[..]
Het verschil van 720p en 1080p zie je niet beneden de 42 inch en dit is voor in mijn slaapkamer.
Hij zegt toch : beneden de 42"quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zou ik eens langs de dokter gaan als je het verschil op maar liefst 42 inch nog niet ziet...
quote:
Dus jij bent representatief voor geheel Nederland?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zelfs op 37" en 40" zie je het verschil duidelijk. Nee, je moet er niet een kilometer vanaf gaan zitten, maar als je op pakweg 3 meter zit/ligt, is het gewoon duidelijk te zien hoor.
Mijn slaapkamer is misschien net 2 bij 4 meter en ik had er gewoon een 40" full HD tv staan hoor, nooit spijt van gehadquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Karasta het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |