Een systeem waarbij je het verschil WEL hoort?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een 'hoogwaardig' systeem?
Dat is HD ready. Dezelfde resolutie als mijn Panasonic 42inch plasma. Werkt prima met de PS3.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
1024x768... Oftwel: net niet 720p
Dit is toch wel HD? tenminste is toch gewoon 720p?
Bijvoorbeeld een Denon AVR 3808 of 4308 + Denon DVD 3930 + Kef Q11 Speakers + Panasonic Plasma TVquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een 'hoogwaardig' systeem?
Eh nee, want die pixels zijn dan ook niet vierkant, maar rechthoekigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:25 schreef Fallen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar bij de Panasonic Plasma's met de resoluties als 1280x1024 en 1024x720, krijg je dan geen rare vervormingen wanneer je daar een PS3 op aansluit?
Ik zit een beetje te kijken naar de nieuwe Panasonic Plasma's en vind de beelden erg mooi, maar auto's met ovale wielen vind ik ook niet echt aantrekkelijk (bijv...)
owja,dat had ik al een keer gehoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee, want die pixels zijn dan ook niet vierkant, maar rechthoekig
Oopsquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je op de Component Kabel dat knopje omgezet naar HDTV?
HDMI kabel dien je helaas los erbij te kopen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga morgen een vriendje halen voor mijn XBOX 360, de PS3. Ze zullen het goed met elkaar kunnen vinden verwacht ik.
Maar weet iemand of je bij de GT5 pack van de PS3 een HDMI kabel krijgt?
En nog iets: dus ook 10% op de GT5 Packquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
HDMI kabel dien je helaas los erbij te kopen.
Maar om misschien een tip te geven: op alle accessoires en games 10% korting bij Wehkamp. Vandaag bestellen morgen in huis![]()
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseur.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=J46
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
En als je een echt goede Component kabel voor je Xbox 360 / TV wil hebben moet je deze kopen! Ik heb em en tis echt een geweldige kabel
dus eindelijk ook aan de LCD TV?
quote:¤89,94 incl. btw
Heb je zoveel haast dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef Rekkie het volgende:
Wehkamp................ levertijd 1 week
Ja, ik wil morgen kunnen spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je zoveel haast dan?
Ik had het wel geweten bij een korting van 40 euro.
Ja dan wordt het 'm dus nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, ik wil morgen kunnen spelen
Maar vergeet niet dat er ook een tientje overheen komt als bezorgkosten
Thanks!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dan wordt het 'm dus niet![]()
Maar zoals gezegd: je zult dus een HDMI er los bij moeten kopen
Klopt. Bij de BCC zal hij wel goedkoper zijn (als ze hem hebben). De kabel is overigens wel van uitstekende kwaliteit en vooral materiaal (wat erg belangrijk is bij dit soort kabels). In ieder geval beter dan de Component kabel van Microsoft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:42 schreef Feitosa het volgende:
Als je perse Monster cable HDMI wilt kopen, bij de BCC hebben ze een rek van Monster.
Zo super is monster ook weer niet hoor prijs/kwaliteit gezien.
Bij HDMI maakt dat dus bijna niet uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Bij de BCC zal hij wel goedkoper zijn (als ze hem hebben). De kabel is overigens wel van uitstekende kwaliteit en vooral materiaal (wat erg belangrijk is bij dit soort kabels). In ieder geval beter dan de Component kabel van Microsoft.
In verschillende bladen word de PS3 geprezen om ziin beeldkwaliteit op dvd vlak, maar ik weet natuurlijk niet wat voor pioneer speler je hebt.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:15 schreef NoCigar het volgende:
Hier nog een keer:
Vraagje van een beginner: ik heb een pioneer hdmi dvd/HDd recordevan anderhald jaar oud en een PS3, ook met hdmi op een full-hd TV aangesloten.
Welke speler en waarom geeft denken jullie (in theorie) de beste beeldkwaliteit voor reguliere DVD's?
Samsung LE52A656: 52" Full HD Crystal Design LCD TVquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Fallen het volgende:
En nog steeds heb ik geen tv gekocht.
Ik kan maar niet kiezen en ondanks het feit dat ik baal van mijn tv en af en toe gek wordt van de fluit-toon (beeldbuis piept).... ik weet het gewoon niet.
Panasonic 50PZ800quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Samsung LE52A656: 52" Full HD Crystal Design LCD TV
wieviel?quote:Op maandag 1 december 2008 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een nieuwe TV gekocht.
[ afbeelding ]
Panasonic TH-42PZ80
Plasma Full HD
¤1050,- NL Model...quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
wieviel?
ik wil deze ook!![]()
Gefeliciteerd! Genier er van!
Pioneer Kuro schermen zijn de beste schermen die geld kan kopen. Gamen zal perfect gaan, daar zou ik me niet druk om maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:50 schreef Herr.Flick het volgende:
De beste sint komt bij ons met een ps3 in z'n zakje, en natuurlijk moet er dan ook een ander scherm komen.
[ afbeelding ]
Ik zit aan deze te denken, wel wat duur, maar dan zou je ook iets moeten hebben!
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=77070.0
iemand game-ervaring met zo'n scherm?
2 ton verdien ik echt niet, ben ook maar een jan metdekorteachternaam...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Pioneer Kuro schermen zijn de beste schermen die geld kan kopen. Gamen zal perfect gaan, daar zou ik me niet druk om maken.
Die worden gemaakt door Panasonic voor Pioneer.
Ik zou eerder voor de beste van Panasonic gaan en de rest in je zak stoppen , tenzij je ook een slordige 2 ton netto verdient net als m,n oude baas en tijd te weinig om het op te maken.
Ik ben daar ook wezen kijken en dat kleurenfilter zie je alleen als je erg schuin op het beeld kijkt en er 40 cm vanaf zit.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:25 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
2 ton verdien ik echt niet, ben ook maar een jan metdekorteachternaam...![]()
Ik ben vorige maand bij het Tv centrum geweest op de geldropseweg in eindhoven, en daar hing de voorganger(5080?) van de pioneer recht tegenover de panasonic. De panasonic presteerde in mijn ogen "dramatisch" slecht. het beeld was niet rustig, bij sneller beeld werd het kartelig/streep achtig, en er zat een oer en oer lelijk "plexiglas" kleurenfilter voor. Nu is het prijsverschil dan wel 2000 euro op die schermen, maar als ik dan toch veel geld uit moet geven dan liever aan iets wat wel perfekt functioneert.
Ik ben daarna nog terug gegaan om de krp te aanschouwen, en het is een juweeltje, alleen ben ik nog groen achter de oren qua HD technologie, en wil dus straks niet voor verrassingen te komen staan.
Beide tv's hingen aan hetzelfde signaal...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wezen kijken en dat kleurenfilter zie je alleen als je erg schuin op het beeld kijkt en er 40 cm vanaf zit.
Heb zelf ook een Panasonic gekocht en heb er geen moment spijt van. PS3 gamen en blu-ray films kijken gaat perfect.
Dramatisch slecht vind ik wel erg gesteld. In de winkel hingen die panasonics aan de analoge tv kabel, dan vind ik het niet vreemd dat het beeld er slecht uitziet.
Toen ik er was wilden ze de tv niet eens aansluiten op een dvd speler, maar kraakten de tv wel af. Vond ik wel erg vreemd.
Doe als ik en neem je PS3 mee met 1 game en Blu-ray en sluit deze aan op een aantal tv,s waar je naar kijkt. Zo heb ik ook de knoop doorgehakt.
1 jaar pioneer europa garantie zoals dit wettelijk is vastgelegd, alleen kan het zijn dat pioneer niet aan huis komt, maar dat je zelf voor transport moet zorgen, de volgende 4 jaren gaan dan via pioneer engeland, transport moet je dan ook zelf regelen, maar voor zo'n prijsverschil is dat niet zo'n probleem lijkt me.quote:
Wel he?quote:
Leuke kickquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |