abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51784361
Een kennis van ons was dr hond kwijt en wij boden aan haar te helpen met zoeken (zaterdag). Wij zijn tijdens deze zoekactie in vrij afgelegen bos en veld gekomen waar vrijwel nooit iemand komt. Per toeval vonden wij daar een scooter, verscholen in het struikgewas. Dit leek ons gezien de plek nogal verdacht dus we besloten de politie te bellen. We hadden het kenteken doorgegeven en het bleek inderdaad om een gestolen voertuig te gaan. We hebben ze nog een google-maps foto gestuurd met coordinaten omdat het een best moeilijk te vinden plek was.
Is de politie vandaag(!) pas eens gaan kijken en bleek de scooter alweer weg te zijn, waarschijnlijk weer opgehaald door de dief.
Dit is toch gewoon triest? Als ze nou gewoon meteen even waren gaan kijken, had nu iemand zn gestolen scooter terug gehad.
Hij was ook nog echt verbaasd dat ie weg was

Klacht 1: politie die blijkbaar geen gps systemen in de auto hebben en geen internet zodat je ze foto's met rode circels en pijlen moet opsturen om duidelijk te maken waar het is (en ze het dan blijkbaar nog niet snappen)
Klacht 2: Ze hebben veel te lang gewacht met te gaan kijken zodat er weer iemand met diefstal weg komt.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2007 @ 15:12:59 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51784445
Wat een sukkels.
Misschien leuk om ze aan te klagen wegens nalatigheid?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:18:41 #3
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_51784631
Het kan nog gekker.
Ik vond een scooter in de sloot en die lag er pas omdat er olie uitstroomde.
Politie gebeld en dit verteld.
"oooooh, stroomt er olie uit, dan moet u de milieupolitie bellen"
Goedemiddag.

Mij mag je er voor wakker maken.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:21:50 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51784729
zo vet he gek die stylz die die politie doet.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51784765
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:12 schreef Sebasser het volgende:
Wat een sukkels.
Misschien leuk om ze aan te klagen wegens nalatigheid?
/signed

Gewoon de mensen op bellen van wie de scooter was en zeggen dat de politie schuldig is omdat hij terug gevonden was, maar dat de politie er niets aan gedaan heeft, terwijl dat wel hun werk is.
pi_51784915
Ik zou niet weten van wie die was. Het was blijkbaar een tijdelijk kenteken dat er op zat dus misschien was hij uit een winkel gestolen?
pi_51784935
Ja, euh, wat verwacht je nou? Dat ze meteen gaan kijken als je criminaliteit meldt? Het bekeuren van mensen die hun ID vergeten zijn en het oppakken van mensen die het politie logo belachelijk maken of die een middelvinger naar agenten opsteken heeft toch een veel hogere prioriteit? Of ze hebben waarschijnlijk weer staan luisteren naar een martelmoord, dat zou ook nog kunnen.

Heb ook een keer diefstal gemeld van mijn fiets. Politie deed niets, zag ik hem vervolgens staan bij een fietsenmaker in het dorp. Ik dat gemeld, hun antwoord: "Die man is geen heler maar een eerlijke handelaar, je koopt hem maar terug. "

Daar betaal je dan belasting voor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:53:01 #8
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51785699
Politie
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')