Irritant jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Miss_kausalaya het volgende:
mij belden ze vanochtend om net iets over 10 al... en als je niet op neemt, bellen ze kwartier later weer, en dat gaat net zo lang door tot dat je opneemt...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef Miss_kausalaya het volgende:
mij belden ze vanochtend om net iets over 10 al... en als je niet op neemt, bellen ze kwartier later weer, en dat gaat net zo lang door tot dat je opneemt...
Sja, dan gaan jullie niet werken! Maar dan ook niet zeiken svpquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme het is vakantie tuurlijk ben ik om 11 uur nog niet wakker wat denk je wel niet![]()
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef BereNDD het volgende:
lakse hond dat je bent...
Goed topic trouwens weer...
http://zoeken.fok.nl/index.php?ts=Dribbel_&sort=rel&type=alle&offset=60
langhaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:05 schreef Gunner het volgende:
Ga eens aan het werk. Langharig, boomknuffelend, werkschuw tuig !!
Dat mocht je willen inderdaadquote:
lelies koppenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Asperges steken waarschijnlijk..
Jij mag mijn lelie ook wel koppenquote:
Timingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mijn uitzendbureau weet wanneer ik uitslaapwelke zit je dribbel? Stud?
kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
timing dantegen 12 euro per uur met kinderen door de stad fietsen kun je niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |