Brechtje!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zei LEKKERE wijven. Van tussen de 16 en 25 weet je wel.
Meer kans voor onsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar die zal hij nu niet meer krijgen omdat hij haar moeder heeft beledigd!
[afbeelding]
achhh boeiend, uit d'r snee komt vast geen rook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Kiev het volgende:
Zo zonde is dat, zie je een leuk meisje.. blijkt ze te roken. :x
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef VeX- het volgende:
The saddest thing that I'd ever seen
were smokers outside the hospital doors.
of hemelvocht tankenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef -Numlock- het volgende:
Roken is echt kk nutteloos.![]()
Het kost je geld, tijd, conditie en een stukje van je leven. En voor wat? Een klein kutsigaretje waar je toch niks aan hebt.![]()
Ga beter blowen ofzo, daar word je tenminste nog lekker stoned van.![]()
Ookal rookt ze niet... pics!!!(die bovenste wil ik wel is uitvergoot zienquote:
Lekker ja, al die as om je lul heen als ze je pijpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is zon turn-off dat ze bij mij geen kans maken..
edit: zo goed? zeikerd
Telkens die stinkende lucht om ze heen, stank uit hun mond etc... no tyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Lekker ja, al die as om je lul heen als ze je pijpen.
Groenlinksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef TimMer1981 het volgende:
Laat me raden: TS stemt GroenLinks of SP...
boeit dat nu, zolang ze hun handen maar even wassen na de smoke sessiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Nemain het volgende:
Mensen die in het ziekenhuis werken en dan alsnog roken![]()
Maar je gaat mij dus vertellen hoe ik weer beter wordt of hoe ik gezonder moet leven, dan loop je naar buiten om nog een beetje extra longkanker te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
boeit dat nu, zolang ze hun handen maar even wassen na de smoke sessie
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar je gaat mij dus vertellen hoe ik weer beter wordt of hoe ik gezonder moet leven, dan loop je naar buiten om nog een beetje extra longkanker te krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |