hij bedoelt van die dingen om hun voeten heen denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:
mutsen?
nope,quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef Homdeck het volgende:
TS is vast een ex-roker
zo denk ik nou over koffie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:56 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
nope,![]()
nog nooit gerookt
is vies, stinkt, yech
Dat je van roken warm wordt is een myth.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef tas_koffie het volgende:
gvdrgvdrgvdr nog aan toe,
Daar heb ik dus zo'n ongelovelige tegelhekel aan,
Nu is dat hele ziekenhuis rookvrij, en iedereen die wilt roken moet maar ff naar buiten gaan staan in zo'n prieeltje als ze alsnog hun longen willen vergiftigen.
En das heus niet moeilijk voor ze, jeweets, deurtje open, naar buiten lopen, deurtje dicht, opgerolde en gedroogde blaadjes vol met chemicalien in de hens steken en dan dat gerooksel in die rochelende longen trekken, prima, moeten ze zelf weten.![]()
![]()
Maar ga dan wel buiten staan, in plaats van een muts met zorgklompen aan buiten vlak over de drempel, een muts op de drempel en dan die laatste muts vol in de gang, zogenaamd hun rook naar buiten te blazen.
Nou 'k zal je wat vertellen, een deur open met zo'n gangenstelsel als hiero, dat gaat tochten, oftewel een gang vol met rook, meurende en stinkende rook.![]()
![]()
Hou toch op met roken, ga Sonja-Bakkeren of punniken, of ga gewoon buiten staan zoals het hoort met de deur naar binnen dicht en zeur niet dat het dan koud of nat is maar stop een extra sigaret op in je muts ja, krijg je nog een extra warm gevoel van binnen ook nog.![]()
Oftewel, mensen die binnen buiten staan te roken,![]()
Idd! Niet te roken die prut!quote:
Schijten doe je ook in een afgesloten ruimte. Hoef ik ook niet te ruiken van een ander (ik schijt wel).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat je van roken warm wordt is een myth.
En ik vind het nogsteeds debiel dat rokers maar gewoon buiten moeten staan (ik rook niet).
*start MSN op*quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef VeX- het volgende:
The saddest thing that I'd ever seen
were smokers outside the hospital doors.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef VeX- het volgende:
Hier niet, maar wel veel wind.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef Homdeck het volgende:
het regent
Dat is zon turn-off dat ze bij mij geen kans maken..quote:
Wow! Ze gaan gewoon afvallen voor jou? Ik verwijs je door naar het Dikke meiden topic!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is zon turn-off dat ze voor mij gewoon afvallen.
Brechtje!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zei LEKKERE wijven. Van tussen de 16 en 25 weet je wel.
Meer kans voor onsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar die zal hij nu niet meer krijgen omdat hij haar moeder heeft beledigd!
[afbeelding]
achhh boeiend, uit d'r snee komt vast geen rook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:36 schreef Kiev het volgende:
Zo zonde is dat, zie je een leuk meisje.. blijkt ze te roken. :x
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:07 schreef VeX- het volgende:
of hemelvocht tankenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef -Numlock- het volgende:
Roken is echt kk nutteloos.![]()
Het kost je geld, tijd, conditie en een stukje van je leven. En voor wat? Een klein kutsigaretje waar je toch niks aan hebt.![]()
Ga beter blowen ofzo, daar word je tenminste nog lekker stoned van.![]()
Ookal rookt ze niet... pics!!!(die bovenste wil ik wel is uitvergoot zienquote:
Lekker ja, al die as om je lul heen als ze je pijpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is zon turn-off dat ze bij mij geen kans maken..
edit: zo goed? zeikerd
Telkens die stinkende lucht om ze heen, stank uit hun mond etc... no tyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:47 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Lekker ja, al die as om je lul heen als ze je pijpen.
Groenlinksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef TimMer1981 het volgende:
Laat me raden: TS stemt GroenLinks of SP...
boeit dat nu, zolang ze hun handen maar even wassen na de smoke sessiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:18 schreef Nemain het volgende:
Mensen die in het ziekenhuis werken en dan alsnog roken![]()
Maar je gaat mij dus vertellen hoe ik weer beter wordt of hoe ik gezonder moet leven, dan loop je naar buiten om nog een beetje extra longkanker te krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
boeit dat nu, zolang ze hun handen maar even wassen na de smoke sessie
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar je gaat mij dus vertellen hoe ik weer beter wordt of hoe ik gezonder moet leven, dan loop je naar buiten om nog een beetje extra longkanker te krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |