Plaatsvervangende schaamte!!!!!
Nog 73 dagen te gaan wat krijgen we nog meer...
Bianca doet Catherine Keijl
Ruud doet Jerry Springer
etc
quote:
op 10-13-1999 om 08:22 PM schreef smallsister het volgende:
om nag maar te zwijgen over die pet van MONA en dat gekrijs van Bianca.......
Tering zeg, wat een puin...
Ik voorspel voor Mona een glanzende carriere in de Nederlandse soap-scene. Bianca gaat waarschijnlijk heel groot worden als hardrock-groupie of zo. Jeez, wat kan die een lelijke bekken trekken zeg.
Maurice was uiteraard in zn element, als niets-zeggend slaphangend manmens, en Karin kon haar lachen over de hele belachelijke vertoning niet inhouden.
Nee, dan Ruud, die nu eindelijk eens een excuus had om in z'n onderbroek op de plee allemaal smurrie over zich heen te smeren!
Alleen Willem bleef onder alle omstandigheden weer heerlijk nuchter: hij verdomde het gewoon te acteren, en las gewoon zijn tekst op. En daarin verschilde hij in zoverre met de andere, dat-ie niet OVERacteerde.
Als er echte etterbakken in de groep zitten, Kunnen ze gewoon een opdracht faken door met een briefje uit de DB-kamer te komen.
"Oooh, Mona, de redactie wil dat jij drie dagen buiten op 1 been gaat staan. Oooh!"
MrMurphy
quote:
op 10-13-1999 om 08:42 PM schreef John het volgende:
mocht er inderdaad een acteur in de groep zitten dan kunnen we alvast een aantal namen doorstrepen
Een aantal namen, John? Dat lijkt me nog te optimistisch. Als we ooit het idee gehad hebben dat er zich onder de bewoners acteurs zouden bevinden, dan is deze gedachte met de aflevering van vanavond volledig de kop ingedrukt. Tenzij dit juist de opzet van V. is.
Zoals men het hierboven al zei, 'plaatsvervangende schaamte'. Ik heb echt met ontsteltenis naar dit stukje braakopwekkende tv gekeken en voor de eerste keer tot nu toe vond ik het echt lastig om het half uur uit te zitten.
Have FUN, but keep us informed!
Ik had van jou, gezien je leeftijd en goede posting-historie op dit forum toch wel verwacht dat je zo door het slechte acteurwerk heen zou prikken
En ik heb nog wel wat oordopjes in de aanbieding
SUPERKRIMI!!!
Voor het eerst in ruim 20 dagen was er eens iets leuk in huize BB!. Snap niet waarom jullie dit bagger vonden, beter dan ellelange zucht verhalen over het leven van de bewoners, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |