abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 20:20:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200382
Dat gelul met die Krimi: DAT MOET DE MEEST VERDRIETIGE SESSIE TOT NU TOE ZIJN.....

Plaatsvervangende schaamte!!!!!

woensdag 13 oktober 1999 @ 20:22:00 #2
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200383
om nag maar te zwijgen over die pet van MONA en dat gekrijs van Bianca.......
pi_200384
Absoluut mee eens...Ik heb er al wat over gepost in het forum uitzending 13 oktober..

Nog 73 dagen te gaan wat krijgen we nog meer...
Bianca doet Catherine Keijl
Ruud doet Jerry Springer
etc

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_200385
mocht er inderdaad een acteur in de groep zitten dan kunnen we alvast een aantal namen doorstrepen
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  woensdag 13 oktober 1999 @ 20:45:00 #5
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200386
quote:
op 10-13-1999 om 08:22 PM schreef smallsister het volgende:
om nag maar te zwijgen over die pet van MONA en dat gekrijs van Bianca.......

Tering zeg, wat een puin...
Ik voorspel voor Mona een glanzende carriere in de Nederlandse soap-scene. Bianca gaat waarschijnlijk heel groot worden als hardrock-groupie of zo. Jeez, wat kan die een lelijke bekken trekken zeg.

Maurice was uiteraard in zn element, als niets-zeggend slaphangend manmens, en Karin kon haar lachen over de hele belachelijke vertoning niet inhouden.
Nee, dan Ruud, die nu eindelijk eens een excuus had om in z'n onderbroek op de plee allemaal smurrie over zich heen te smeren!
Alleen Willem bleef onder alle omstandigheden weer heerlijk nuchter: hij verdomde het gewoon te acteren, en las gewoon zijn tekst op. En daarin verschilde hij in zoverre met de andere, dat-ie niet OVERacteerde.

Als er echte etterbakken in de groep zitten, Kunnen ze gewoon een opdracht faken door met een briefje uit de DB-kamer te komen.
"Oooh, Mona, de redactie wil dat jij drie dagen buiten op 1 been gaat staan. Oooh!"

MrMurphy

woensdag 13 oktober 1999 @ 20:53:00 #6
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_200387
quote:
op 10-13-1999 om 08:42 PM schreef John het volgende:
mocht er inderdaad een acteur in de groep zitten dan kunnen we alvast een aantal namen doorstrepen

Een aantal namen, John? Dat lijkt me nog te optimistisch. Als we ooit het idee gehad hebben dat er zich onder de bewoners acteurs zouden bevinden, dan is deze gedachte met de aflevering van vanavond volledig de kop ingedrukt. Tenzij dit juist de opzet van V. is.
Zoals men het hierboven al zei, 'plaatsvervangende schaamte'. Ik heb echt met ontsteltenis naar dit stukje braakopwekkende tv gekeken en voor de eerste keer tot nu toe vond ik het echt lastig om het half uur uit te zitten.

"Kutkip!"

pi_200388
Ik denk dat ze allemaal acteurs zijn: het moet verdomd moeilijk zijn om zo slecht te acteren - voor een acteur.
Knap hoor! Petje af (graag, Mona, petje af voor ik helemaal afknap)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200389
Het begon al niet sterk met dat ellenlange gezeik van Sabine over (het mislukken van) de weekopdracht. Dat had je maar eerder moeten bedenken!! Mijn moeder zij altijd: Wie z'n kont brand moet op de blaren zitten"!. Hadden ze maar wat moeten bewaren voor slechtere tijden, maar nee alles opvreten natuurlijk. Afijn, het "gerucht" over de acteur kunnen we bij deze naar het rijk der fabelen verwijzen. Mocht achteraf blijken dat er TOCH een acteur tussen zit, dan kan deze gelijk worden genomineerd voor een oscar (voor TV heet dit golden globe geloof ik...).

Have FUN, but keep us informed!

When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_200390
Als ze V eens goed hadden willen pakken hadden ze echt iemand moeten killen

Maar dat is logisch...

pi_200391
Daar zeg je zowat.
Ik had de pech het hele gebeuren gisteren op video-stream mee te maken.
Nietsvermoedend logde ik in nadat het al begonnen was: tering ! riep ik, het is tenslotte toch begonnen: ze moorden elkaar uit. Terwijl mijn hand greep naar de 112 alarm-telefoon, vloekend dat die regie er niets aan deed door in te grijpen, probeerde mijn partner voorzichtig te suggereren dat het misschien een spel was. Welnee, schreeuwde ik overspannen, dat speenvarken Mona (mijn koptelefoon was toen al gesmolten) dat kan toch geen spel zijn ? Die wordt nu echt psychotisch ! De real-media stream doet er nog wat fase-vervorming in het geluid bij, en het lijkt op the living hell. Nou, geef mij de echte hel dan maar. Ik ben vandaag de hele dag nog een beetje trillerig geweest bij elk schril geluid. Ze moeten dat mens stembanden-arrest geven of zoiets, het is gewoon gevaarlijk. Vanavond op TV bleek verder, dat VOO flink aan 't regisseren is geweest. Als dit de saaiheid moet verdrijven uit het BB-huis, geef mij dan maar de kippen weer. Als die tenminste niet allemaal in de dagboekkamer zitten, volkomen van de leg en zonder veren.... met een haan die zich per ongeluk zelf gecastreerd heeft aan een op het gras achtergebleven mes...
  donderdag 14 oktober 1999 @ 09:05:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200392
Wat een but-uitzending inderdaad!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 14 oktober 1999 @ 12:39:00 #12
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_200393
btw waar was al dat bloed van gemaakt van ketchup? toch zonde als je nog zo weinig voorraad hebt en die pet van Mona wie neemt nu zoiets mee in zijn / haar koffertje?
pi_200394
Moor,

Ik had van jou, gezien je leeftijd en goede posting-historie op dit forum toch wel verwacht dat je zo door het slechte acteurwerk heen zou prikken

En ik heb nog wel wat oordopjes in de aanbieding

I'm objective; I object to everything.

donderdag 14 oktober 1999 @ 14:44:00 #14
910 Barbie
Graduated Fool
pi_200395

SUPERKRIMI!!! Voor het eerst in ruim 20 dagen was er eens iets leuk in huize BB!. Snap niet waarom jullie dit bagger vonden, beter dan ellelange zucht verhalen over het leven van de bewoners, toch?

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')