abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:50:27 #151
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51861672
In NL is veel ophef over de website www.stopgoudenkooi.nl

Die website blijkt te zijn gestart voor ene M. van de Peppel uit Opheusden.
- Hij (22 jaar) lijkt een beroeps-activist.
- Zijn website http://www.markvdp.nl/ is niet (altijd) te bereiken
- Hij gaf een goed beeld van zichzelf in een gesprek met Jong Rechts met teksten als :
quote:
-- Hij vindt zichzelf niet rechts extreem, maar Mark van de Peppel heeft wel radicale ideeen.
-- Geen wijken met meerderheid vreemdelingen, werk voor Nederlanders, harde aanpak aso-jongeren, geen ruimte aan islam geven
-- Nederlands spreken en werken, dat moeten wij toch ook? Wij zeggen niet dat ze niet welkom zijn of dat ze weg moeten. Wij zeggen 'aanpassen of opkrassen'
-- Geen wijken met te veel vreemdelingen? "Maar dat telt niet voor de Molukkers in Opheusden hoor. Daar ben ik mee opgegroeid, die zie ik niet als buitenlanders."
-- "We zijn geen Volksunie Nederland (VNU). We zitten wel dicht bij Vlaams Blok, daar hebben we goede contacten mee."
In Trouw staat ondermeer :
quote:
Een van de initiatiefnemers van de website is de 22-jarige Mark van de Peppel uit het Gelderse Opheusden. "Het plan ontstond vorige week in de kroeg. Wat bekenden van mij klaagden over het geweld in ’De Gouden Kooi’. Ze wilden er iets aan doen en omdat ik vaker websites maak, help ik ze", zegt Van de Peppel. Hij vroeg een domeinnaam aan, plaatste een bericht op het online vriendennetwerk Hyves en sindsdien stromen de reacties binnen.

Het is niet de eerste keer dat Van de Peppel zich druk maakt over een televisieprogramma. De toenmalige voorzitter van Jong Rechts, de jongerenafdeling van Nieuw Rechts, ageerde in november 2005 tegen het Sinterklaasjournaal van de NPS, dat volgens hem te links was.
Soms vraag ik me wel eens af waarom dagbladen zoals Trouw en De Telegraaf zoveel voorpagina-nieuws weten te halen uit iemand, die voor een tientje een domeinnaam heeft weten te registreren en beroemd werd omdat hij tegen het Sinterklaasjournaal is en goede contacten heeft met het Vlaams Blok.
Je kunt je ook afvragen wie de medestanders zijn van CDA kamerlid Joop Atsma ? Volgens hem is het initiatief bewonderenswaardig ........
quote:
"Het is goed dat mensen in actie komen", zegt hij. "Ze kunnen op mijn steun rekenen." De politicus zal de petitie niet ondertekenen, aangezien deze zal worden aangeboden aan de Tweede Kamer. Atsma zet liever niet zijn handtekening onder een brief die aan hem zelf is gericht.
Andere DGK-fora, zoals Nowlive en VOL mogen dit artikel overnemen

Zie ook :
zappen.blog.nl
witheet
Keep the Sunny Side Up
pi_51861778
Ik kan het niet belangrijk vinden of hij nu links of rechts is hoor.

Feit blijft dat het een slecht programma is. Bijna 30.000 mensen zijn dat met me eens
  donderdag 26 juli 2007 @ 18:54:26 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51861793
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 18:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In NL is veel ophef over de website www.stopgoudenkooi.nl

Die website blijkt te zijn gestart voor ene M. van de Peppel uit Opheusden.
- Hij (22 jaar) lijkt een beroeps-activist.
- Zijn website http://www.markvdp.nl/ is niet (altijd) te bereiken
- Hij gaf een goed beeld van zichzelf in een gesprek met Jong Rechts met teksten als :

- knip -
Zeer triest figuur dus. Wat een stumperd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 19:52:16 #154
128220 Peter6000
pi_51896472
De petitie gaat misschien door, ondanks het enorme succes dat ze gehaald hebben met het onder druk zetten van RTL NEDERLAND.
Er is inmiddels een poll gestart op www.stopgoudenkooi.nl , en de tussenstand is hoopgevend.

Helaas zijn ze genoodzaakt geen banners op de site te zetten, ivm met het grote succes.

De site is inmiddels uitgebreid met een heus forum, en ze zoeken nog een extra moderator.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:11:15 #156
184614 Olep
Semper Fi.
pi_51913257
Fuck today, it's tomorrow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')