En wéér gratis reclame voor het programma. Het zal me niets verbazen als DGK nog het miljoen gaat halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja, ik zat net in de auto en het NOS radiojournaal opende er zelfs mee.
Ja, want daar heeft een kneusje als jij enorm last van natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef BereNDD het volgende:
kunnen we er in iedergeval dat het Subforum "De gouden kooi" oprot?
of gewoon www.mijngoudenkooiwatdoeje.nlquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef borisz het volgende:
Nu de website www.stopdewebsitestopdegoudenkooi.nl
Jezus, tyf eens op jij. Kansloos figuurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
En anders: www.waaromneemtdiekneusdegoudenkooizoserieus.nl![]()
Mark is een gefrustreerde media geyle mongool, die zn knopje niet weet te vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou Mark, valt me tegen dat je niet bij Greenpeace werkt of dierenactivist bent...![]()
Weet jij eigenlijk wel wie ik ben?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jezus, tyf eens op jij. Kansloos figuur
Argumenten, bewijs ? Of praat je de rest na omdat je geen eigen mening kan formuleren ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef cappp het volgende:
Hij heeft wel gelijk, de gouden kooi lijkt meer op de nadagen van Rome dan een fatsoenlijk TV-programma. Alleen hij had geen site op te hoeven zetten. Je ziet namelijk vanzelf wanneer iemand een IQ heeft van een bevroren kip, namelijk als degene de gouden kooi kijktNatuurlijke selectie enzo.
Nee? Oud-bewoner misschien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wie ik ben?![]()
Nee, ik ben je ergste nachtmerrie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee? Oud-bewoner misschien?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Pavement het volgende:
kap toch met die akties als je het ergens niet mee eens bent kijk dan niet, of spuug je gal in fora's
Lekker tegenstrijdig vriend.. eerst zeg je: ga maar lekker in fora's je gal spuwen maar start geen actie.. nou dan gaan we gal spuwen en dan kom je met die laatste brakke opmerking aanzetten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
zo easy en al de klagers over dgk-forum, als je niet van worst houdt moet je het ook niet eten, heb je er ook geen last van.
een vrouw die te bang is om gegevens / foto's van haar zelf in haar profiel te zetten maar wel stoer genoeg is om te zeggen "weet jij eigenlijk wel wie ik ben?"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wie ik ben?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |