De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, meteen foto's maken, had ik ook gedaan, moet je wel gebruik van maken [afbeelding]. Met als fijne bijkomstigheid dat je een vet koele usericon hebt nu!
Maar eigenlijk moet je gewoon geen kaas eten, pindakaas is het helemaal *slurp*.
Ook lekker jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:53 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!![]()
En ik idd een unieke usericon![]()
Is Engels toch? Peanutbutter&Jelly volgens mij, 'K heb t nog nooit geproeft. Lijkt zo'n rare combinatie maar ik ga t wel een keer proeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ook lekker ja. Of met jam, klinkt als een rare combinatie maar mmmmm. Pindakaas gaat eigenlijk met best veel. Trusten
.
pindakaas kan goed met:quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ook lekker ja. Of met jam, klinkt als een rare combinatie maar mmmmm. Pindakaas gaat eigenlijk met best veel. Trusten
.
Wel opletten met de pindakaasschaaf hè!quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:53 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!![]()
Fluff! Dan heb je een fluffernutter.quote:
bebogeen kan ook nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Fluff! Dan heb je een fluffernutter.
Nog wat bloed bij voor de proteines en een vrolijk kleurtje......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |