Tuurlijk, fok is je levenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
en het eerste dat je doet is foto's maken .....
Nee k was eerst naar de badkamergegaan waar ik het moest stollen... en ik kon zo gauw ff geen pleisters vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja, die zat aan die hand vast...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef ach het volgende:
Waarom staat die gayboy steeds op de achtergrond?
Wie snijdt er nou vingertopjes af met een kartelmes. Dat werkt toch niet!quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Trieste reactie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef lotje11 het volgende:
Triest topic, trieste grammatica...........
Kaas die moeilijk te schaven is!!!![]()
cursus beschaafd schaven, les 1?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
hebben jullie dan niet geleerd van je af te snijden/schaven ....??
Leuke usericoonquote:
Die zijkant doe ik altijd gewoon met een aardappelmesjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef Igen het volgende:
Kaas. Met een waslaag om de korst. En dan de kaasschaaf pakken, om de korst weg te schaven. En dan...
Gelukkig hing het topje van mijn duim nog net eraan, dus na 1 tot 2 weken met verband erom heen zat alles weer vast en bloedde het niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Kikker_kermit het volgende:
Tsja, ik ken het probleemToen k nog een klein kikkertje was en op de basisschool zat, ging ik ook kaas schaven, en toen schaafde ik zeg maar mijn knokkel open.. Nog steeds een litteken
EMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Kikker_kermit het volgende:
Tsja, ik ken het probleemToen k nog een klein kikkertje was en op de basisschool zat, ging ik ook kaas schaven, en toen schaafde ik zeg maar mijn knokkel open.. Nog steeds een litteken
EN NEE IK WAS TOEN GEEN KIKKERVISJE EMO![]()
De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:48 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, meteen foto's maken, had ik ook gedaan, moet je wel gebruik van maken [afbeelding]. Met als fijne bijkomstigheid dat je een vet koele usericon hebt nu!
Maar eigenlijk moet je gewoon geen kaas eten, pindakaas is het helemaal *slurp*.
Ook lekker jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 07:53 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!![]()
En ik idd een unieke usericon![]()
Is Engels toch? Peanutbutter&Jelly volgens mij, 'K heb t nog nooit geproeft. Lijkt zo'n rare combinatie maar ik ga t wel een keer proeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ook lekker ja. Of met jam, klinkt als een rare combinatie maar mmmmm. Pindakaas gaat eigenlijk met best veel. Trusten
.
pindakaas kan goed met:quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ook lekker ja. Of met jam, klinkt als een rare combinatie maar mmmmm. Pindakaas gaat eigenlijk met best veel. Trusten
.
Wel opletten met de pindakaasschaaf hè!quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:53 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
De kaas was op, dus ik eet nu lekker boterhammetje met pindakaas mét hagelslagjes erop !!!![]()
Fluff! Dan heb je een fluffernutter.quote:
bebogeen kan ook nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:48 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Fluff! Dan heb je een fluffernutter.
Nog wat bloed bij voor de proteines en een vrolijk kleurtje......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |