abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 18:57:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200371
het valt mij op de laaste tijd dat er nog maar weinig over de streams zelf wordt gepost.... ik aelf kijk er niet zo vaak meer naar maar er komen meer reacties op uitzendingen en alles om het BB huis....heeft de formule van V. nou zoveel success

ik gaat naar huis eten

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200372
Het zal te maken hebben met het feit dat de streams zelden goed overkomen (kracht van de server is overschat), gekoppeld aan irritante reclame en irritante regie (om de vijf seconden even een schakeling naar Chicken tonight). Voeg daarbij de platlegging op voor de regie onwelvallige gebeurtenissen (blauw scherm, testbeeld) en een aantal dagen dat de site in het geheel niet bereikbaar is geweest. Ik denk dat ze spijt hebben van de internet-optie (7 dagen 24 uur).
Een gevolg is dat slechts gebeurtenissen in de kleine uurtjes van de dag becommentarieerd kunnen worden (de Ruzie, Sjors Bakker, de Moord, de Ufo).

Aan de andere kant mag ook wel eens gezegd worden dat de berichtgeving van de BB internet-redactie een stuk is verbeterd. De verslagen zijn langer, gedetailleerder en meer to the point. Veel letterlijke transscripties van gesprekken. Toen we hier laatst even dachten dat Karin het huis uit was leek het zelfs dat er op onze gesprekken werd gereageerd met de gerusstellende mededeling dat ze reeds was gaan slapen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200373
Over het algemeen zijn de streams beter te volgen op de andere V-site: http://big-brother.veronica.nl/live/
Veel beter (en groter) beeld met de RealPlayer.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_200374
ik ben het met de eerste spreker eens niemand heeft het er meer over gebeurt er nog wel wat anders dan dat we zien...waar zijn de spionen? ik zelf kan de streams bijna nooid krijgen..helaas
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200375
quote:
op 10-13-1999 om 09:59 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Over het algemeen zijn de streams beter te volgen op de andere V-site: http://big-brother.veronica.nl/live/
Veel beter (en groter) beeld met de RealPlayer.

Yeah eindelijk heb ik ook beeld, dat had ik zelf nooit gevonden en van V mag ik niet kijken met m'n mac.
superbedankt voor de tip.

Ze zijn nu een boodschappenlijstje aan het verzinnen voor als de opdracht niet lukt.

pi_200376
Maar zelfs de RealVideo Streams van V. werken niet altijd...
Stream 1 en 3 doen het bijna altijd, maar 2 en 4 geven toch nog weleens een ZWART beeld.
Hopelijk trekken ze bij V. en WorldAccess hier lering uit....

Do not underestimate the power of Internet

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
  woensdag 13 oktober 1999 @ 23:32:00 #7
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200377
Der gebeurt gewoon geen kont.......

Wie gaat er nou de hele dag naar niks zitten kijken, zelfs al is het groter?

Dan ben je nog minder goed bezig dan BB want die krijgen als ze mazzel hebben 250K!!

pi_200378
Ik word er strontziek van dat iedere keer het beeld zich naar die rottige lege tuin verplaatst. Wat interesseerd mij die tuin nou???
Wie niet waagt blijft eeuwig maagd :-)
pi_200379
Misschien is het ook een slijtage verschijnsel bij onszelf. Na een paar weken ontdekt iedereen dat het eigenlijk absurd is om zo vaak naar die moving postzegels te staren. Voor de werkenden onder ons -het merendeel vermoed ik- begint het ook op te breken dat de streams alleen 's nachts interessant zijn.
Met recht zijn wij toeschouwers deel van het geheel; ook aan deze zijde van de monitor uitputtingsverschijnselen. Twee uur kippen kijken omdat je weet dat er dan plots hele gesprekken uitgezonden worden, wreekt zich de volgende ochtend.
Kunnen we niet een rooster afspreken; iedereen een uurtje kijken en een rapportje in dit topic ?
Here we are now, entertain us.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 02:25:00 #10
691 luciano
ondertitelloos
pi_200380
Twee uur kippen kijken
[/quote]

Heeft mijn topic :voer voor ....de KIPPEN , dan toch effekt ?
Gaan we bij toerbeurt naar mijn gevleugelde vriendjes kijken ? Zullen ze jullie eeuwig dankbaar voor zijn , maar ja , de eeuw is al bijna voorbij , dus ik wens ze veel sterkte , zeker met Bart in de buurt!

donderdag 14 oktober 1999 @ 21:27:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_200381
Toen ze vanafond aan het zingen waren ben ik zelfs geheel vrijwillig naar de tuin-stream gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')