Ik BEN ontopicquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:14 schreef Biogarde het volgende:
Graag ontopic.
Honden zijn dom, en zo te zien merkte deze maar niet dat hij doorzeefd raakte en ging dus door. Honden zijn van die blinde volgelingen die alles doen zonder dat het nut heeft. Katten zijn pro, die hebben een mensenlijk asociale instellingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Is dit echt? Zo ja, vind ik dit echt zielig.
Van mij mogen alle wormen aan de vissen gevoerd worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:30 schreef boekenworm het volgende:
Van mij mogen alle die vieze honden een spuitje krijgen. Gewoon "diervriendelijk laten uitsterven"
En alle kippen en geiten aan eh....wolven!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:52 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Van mij mogen alle wormen aan de vissen gevoerd worden.
Neem een Big Mac ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En alle kippen en geiten aan eh....wolven!
Jij eerst? Er bestaan namelijk geen vieze honden, alleen vieze mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:30 schreef boekenworm het volgende:
Van mij mogen alle die vieze honden een spuitje krijgen. Gewoon "diervriendelijk laten uitsterven"
Dat beest was zelf zo stom om een stekelvarken aan te vallen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef alwaysanicegirl het volgende:
Ik ben niet echt dol op honden.. maar dit is wel erg zielig... Het is maar goed dat de hond in kwestie een spuitje krijgt.. wat zal die veel pijn hebben.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:12 schreef Apokalypse het volgende:
ah vet stoer wij zeggen pwned tegen een hond.
Yoh vet stoear kom kijken wij lachen een hond uit.![]()
Volgens mij zijn jullie zelf tokkies.
Hahah, ik vond hem te goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:51 schreef LegerNeger het volgende:
En niemand heeft door dt het een lemming is, ik heb jullie gepwnd
Ziehier
Honden met kleren
Yeah gouden terugvinders oftwel de slimme blondjes :pquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:12 schreef heijnen het volgende:
honden zijn lief vooral van die golden retrievers en labradors:D
mijn beste vriend heeft een golden retriever die doet niks anders als zwemmen:Dquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:21 schreef Syd het volgende:
[..]
Yeah gouden terugvinders oftwel de slimme blondjes :p
Wij hebben alleen maar goldens gehad omdat deze beesten zeer goed te trainen zijn en een zachte karakter hebben.
Maar 1 ding was wle leuk onze vorige hond was bang voor zwemmenze durfde nooit verder dan alleen pootje baden
nu word mij ineens veel dingen duidelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef Nawien het volgende:
Haha, ik zag gister ook zo een hond die aangelijnd achter het baasje liep. De hond was duidelijk de baas, want hij bepaald hoe er gelopen werd.
Dus ik zo met een vriend van mij praten erover.
"Ja zo een hond zou ik nooit willen"
"Nee man"
Toen gooide ik onze opgerookte jonko weg en toen draaide dat beest zich om![]()
Zie je zo een dikke snuit ter groote van een kwart kaas, nou ik had het niet meer![]()
![]()
Mij ook ouwe, mij ook. Er was maar 1 iemand die zo beroerd typt...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef heijnen het volgende:
[..]
nu word mij ineens veel dingen duidelijk![]()
![]()
![]()
beroerd nog wel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mij ook ouwe, mij ook. Er was maar 1 iemand die zo beroerd typt...![]()
verkapt-kijk-mij-blowen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef Nawien het volgende:
Haha, ik zag gister ook zo een hond die aangelijnd achter het baasje liep. De hond was duidelijk de baas, want hij bepaald hoe er gelopen werd.
Dus ik zo met een vriend van mij praten erover.
"Ja zo een hond zou ik nooit willen"
"Nee man"
Toen gooide ik onze opgerookte jonko weg en toen draaide dat beest zich om![]()
Zie je zo een dikke snuit ter groote van een kwart kaas, nou ik had het niet meer![]()
![]()
verkapt ik ben nog 17 en verafschuw iedereen die het wel al "mag"quote:
17 jaar en dan al blowen way to go!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
verkapt ik ben nog 17 en verafschuw iedereen die het wel al "mag"![]()
Grow up.
ik lees gewoon wat er gepost word beste nawien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:57 schreef Nawien het volgende:
JIj hebt je hersenen echt in je reet zitten he?
my badquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:00 schreef Nawien het volgende:
Lees het eens opnieuw. Misschien snap je het dan.
FYI ik ben 21
beetje te snel gelezen denk ikquote:
iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef Syd het volgende:
ik voel een slotje, wel jammer voor een zeer lachwekkende lemming
gisteren had ik het zelfs nog erger.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:50 schreef nicoo het volgende:
ik heb ook echt zo'n hekel aan honden, loop je zo op straat of over de hei komt er zo'n mormol keihard op je af rennen en enorm hard blaffen ik schrik me dan altijd de tyfus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |