Ja als er nou ergens verplicht stond, dan was het nog een beetje duidelijk..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:18 schreef Quarks het volgende:
Het staat er toch. Sommige boeken zijn sterk aanbevolen om te kopen, andere weer minder.
Ik zou zelf wachten met boeken kopen totdat je ze echt nodig hebt.
Naslagwerken kun je ook in de bibliotheek vinden.
Heheh op hoeveel kwam je ongeveer uit? Ik denk dat ik wel op meer dan 2000 euro kom.. Heb eigenlijk geen idee wat normaal isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:43 schreef Anoussshka het volgende:
Vandaag heb ik ook maar boeken besteld, wel een duur grapje! Als je maar alles nodig hebt, heb hier nog een stapel boeken liggen van mn vorige opleiding, welgeteld 4 keer opgehad in 4 jaar!! Zoals Sjoewe zegt het is een investering in jezelf. Doe er wat mee
En die heb je ook allemaal gebruikt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:09 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben op de uni zo ongeveer alles tussen de 10 en 180 euro per boek tegen gekomen.
Ik betaalde de eerste twee jaar (hbo) 400 à 500 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:00 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Heheh op hoeveel kwam je ongeveer uit? Ik denk dat ik wel op meer dan 2000 euro kom.. Heb eigenlijk geen idee wat normaal is![]()
Ja. En een met studieboeken gevulde boekenkast is ook iets voor de toekomst.quote:
En een gevulde portemonnee is iets voor het heden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. En een met studieboeken gevulde boekenkast is ook iets voor de toekomst.
Tja. Ach. Als je het echt niet nodig hebt dan snap ik het wel. Maar anders heb ik het toch liever in de kast staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En een gevulde portemonnee is iets voor het heden.
In mijn geval is er geen enkel schoolboek waarvan ik later zal zeggen: "Nou, wat ben ík blij dat ik dat boek in mijn boekenkast heb staan, zeg. Tsjongejongejonge..."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Ach. Als je het echt niet nodig hebt dan snap ik het wel. Maar anders heb ik het toch liever in de kast staan.
Ik heb hier nog een ongebruikt, paar tientjes kostend boek overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:40 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het beste wat je kan doen is van te voren een emailtje ofzo sturen naar je docenten om te vragen of het verstandig is het betreffende boek aan te schaffen. Ik heb al zovaak leraren gehad die het boek niet of nauwelijks gebruikten, terwijl ik wel die hele lijst had gekocht. Zonde!
Ruilen voor een 'Real-Time System Development' ? 'Zo goed als nieuw. Oh nee, nieuw, nooit gebruiktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ongebruikt, paar tientjes kostend boek overinternetresearch
liggen.
2000 eur is wel belachelijk zeg! Ik ben op de uni rond de 500 euro max per semester kwijt. 2de jaars rechten..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:00 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Heheh op hoeveel kwam je ongeveer uit? Ik denk dat ik wel op meer dan 2000 euro kom.. Heb eigenlijk geen idee wat normaal is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |