quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:15 schreef BereNDD het volgende:
gezellig toch?
Is weer eens wat anders dan alleen je moeder aan de telefoon
Ik had gewoon een nieuw abo+telefoon gekocht, blijkbaar had iemand dat nummer daarvoor ofzo weet het ook niet maar het moet haast wel want anders krijg ik al die telefoontjes niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je hebt dus een telefoon met al bestaand nummer overgenomen?![]()
Dan zou ik maar ens gaan klagen bij die abbo verstrekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Ik had gewoon een nieuw abo+telefoon gekocht, blijkbaar had iemand dat nummer daarvoor ofzo weet het ook niet maar het moet haast wel want anders krijg ik al die telefoontjes niet.
Ach jah ze zijn wel chill met de kosten enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ens gaan klagen bij die abbo verstrekker!
ah jonguh geef nou maar toe dat je een van die amsterdammers bent, die een gevonden mobieltje niet terugbracht!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Ik had gewoon een nieuw abo+telefoon gekocht, blijkbaar had iemand dat nummer daarvoor ofzo weet het ook niet maar het moet haast wel want anders krijg ik al die telefoontjes niet.
als ze vaker hebben ... gewoon ophangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik word zeer regelmatig gebeld door meestal hetzelfde nummer. Ze zoeken een of andere dude van de marechaussee... telkens bellen ze weer... en ze beginnen hele verhalen tegen me voor ik kan zeggen dat ze verkeerd zitten.
Heb het ook gehad met mijn vorige vaste nummer. Dat behoorde voor mij toe aan de familie Van Ruitenburg, en die werden regelmatig gebeld. Vooral met verjaardagen, wat een feest.Maar goed, op een dag belde dhr Van Ruitenburg per ongeluk zijn oude nummer toen hij moeder de vrouw moest hebben, en toen heb ik het nieuwe nummer ontfutseld, zodat ik iedereen kon doorsturen.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
als ze vaker hebben ... gewoon ophangen
had mijn moeder ook die kreeg telkens een oma dioe haar kleinzoon zocht. Maar had dat numer nooit weggedaan als ik hem was het nummer was 06151617XX en de laatste 2 nummers zijn gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:23 schreef OhEcht het volgende:
[..]
misschien jouw ouders?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:34 schreef Ravii het volgende:
ik word nooit door onbekende gebeld.
end an heb ik nog wel 69 in me nummer!
na ongeveer een half jaar gaan nummers weer terug de nummerpoule in en kunnen ze weer verstrekt worden, dus de kans dat jouw nummer een oud nummer is is vrij groot hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zou ik maar ens gaan klagen bij die abbo verstrekker!
En dat ze je dan bellen na een half jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
na ongeveer een half jaar gaan nummers weer terug de nummerpoule in en kunnen ze weer verstrekt worden, dus de kans dat jouw nummer een oud nummer is is vrij groot hoor!
Erg vreemd, normaliter word een mobiel nummer namelijk 5 jaar lang vastgehouden door de OPTA wanneer een abonnement opgeheven wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:14 schreef OhEcht het volgende:
Ik heb dus ongeveer een half jaar geleden een nieuw abo genomen en heb ook een nieuw nummer, maar er was dus zon gast genaamd Koen en die heeft fijn niet doorgegeven dat hij nu een ander nummer heeft.
Ben in die periode al lastig gevallen door een heleboel mensen voor hem:
-Vader
-Opa
-Creditcard bureau's
-Vrienden van hem
-Allemaal andere bedrijven
Om gek van te worden![]()
nee hoor, 6 maanden, daarna gaat ie weer de verkoop inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Erg vreemd, normaliter word een mobiel nummer namelijk 5 jaar lang vastgehouden door de OPTA wanneer een abonnement opgeheven wordt.
bijvoorbeeld! kreeg mijn nummer en toen meteen een dag nadat hij in de lucht was een incassobureau van de vorige eigenaar heb een uur met die met mensen moeten praten om te overtuigen dat ik toch echt geen surinamer wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat ze je dan bellen na een half jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |