Ik ben verbaasd,.........ik zeg, een OSCAR voor die 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch verbazingwekkend redelijk toneelspel voor amateurs....
Het was een gratis boobjob, gesponsord door de Bergman kliniek, en tja...dan mag je geen kwaliteit verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef noltje het volgende:
Hahaha, dat zijn hangende siliconen tieten, dat heb ik nog nooit gezien.
Teeeering, wat zijn dat voor bouwvakkers daar in die Bergman kliniek ?![]()
Ze zijn ook niet even groot en niet gelijk.
Ja, en Huub het het waarschijnlijk gezien vanuit Achter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heeft nix net niet de post van Huub verscheurd of zoiets?
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand ze nu even gaat vertellen dat het drie keer was.
Komt van de pammetjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian kijkt nu zo scheel...die kijkt echt 2 kanten op..hihi
die moet de kooi in en snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef mahe het volgende:
snel vertellen nu van die 3 x
Denniks is Mister Slave.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef ruby het volgende:
Dennis zou een leuke maat voor Eric zijn geweest.
"zo die is weer van mij"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat gaat weer een anaaltje worden ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze dus .........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian heeft dat enge strakke hoofd weer, met die dode ogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |