Dus als iets je niet aanstaat, moet je er maar gewoon voor wegvluchten?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef thedude0 het volgende:
Gaat al tig jaar zo met nederland en als je er niet tegen kan verhuis je toch gewoon naar het buitenland
Pff kom zeg. Op msn kun je alleen praten met mensen die je zelf toelaat, blabla, je kent het systeem. Dus als ze zo'n schermpje krijgt of ze iemand wil accepteren zou het enige moment hoeven zijn om haar te controleren. Voorzover ze dat zelf al niet zou moeten kunnen inschatten natuurlijk, praatje erover en hup.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef MouzurX het volgende:
o nee 240 uur werken![]()
En die ouders mogen ze ook wel straffen je laat je 8 jarige dochter toch niet alleen met de pc en webcam en msn ? of iig controleren om de 10 min..
Nou ik had wel wat meer dingen willen doen maar die waren er niet in de buurt/mocht ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef trabant het volgende:
De hedendaagse kinderen moeten op vioolles, pianoles, ballet, hockey, zwemmen, voetbal, dramatische expressie, steno, typen, spijkerschrift. Geen tijd om fatsoenlijk te eten en overal heengereden worden door overgestresste ouders in een SUV.
Je hebt geen pedo meer nodig voor een jeugdtrauma.
in dit geval moet je je gewoon stil houden aangezien hier niets aan veranderd kan worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Dus als iets je niet aanstaat, moet je er maar gewoon voor wegvluchten?
hand in de broek!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef Adelante het volgende:
lekker schoffelen langs de lokale kinderopvang/basisschool
Enige goede straf voor pedofielenquote:
hakketak pik eraf...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Lisanne__tje het volgende:
hakketak pik eraf... dat moet er gebeuren met die pedofielen
dit soort reaktiesquote:
hallo, we hebben het hier over een kind van acht. Denk eens na? Alsof een kind van acht een verantwoord weloverwogen besluit in deze kan nemen. Voor de rest ben ik het met je post eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:39 schreef Fetai het volgende:
Goed, het is niet zo dat hij het meisje fysiek aangeraakt heeft en ze stemde er zelf mee in lijkt me. Hadden die ouders maar zo'n kind wat fatsoenlijker moeten opvoeden, een beschaafde 8-jarige denkt nog niet aan dat soort zaken.
Dus dan mag een ouder iemand gewoon zijn best doen om haar sexuele handelingen te laten doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:39 schreef Fetai het volgende:
Goed, het is niet zo dat hij het meisje fysiek aangeraakt heeft en ze stemde er zelf mee in lijkt me. Hadden die ouders maar zo'n kind wat fatsoenlijker moeten opvoeden, een beschaafde 8-jarige denkt nog niet aan dat soort zaken.
Vreemde mannen stellen zich graag gelijk voor en doen vaak heel rustig aan met contact leggen zodat ze na een tijdje geen geen vreemde man meer zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:
Wij kregen vroegâh er ook (desnoods) ingeslagen geen snoep van vreemde mannen aan te nemen op straat, c.q. nooit met vreemden mee te gaan. Dus het kan niet heel lastig zijn een kind in te peperen dat het geen msn-contacten moet accepteren van mensen die hij/zij niet kent, of anders pa/ma even laten kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |