quote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in Godsnaam naar te kijken![]()
Sterkte voor de nachtploeg , slaap lekker en tot morgen.![]()
De spin mag blijven als het een ho-spin isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef pasjesjen het volgende:
amanda ziet een spin
Mn hond nog nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
wie wil er klaarkomen op nadia?
Volgens mij betaalde hij voor zijn bezoek. Hij deed cp's in de pot.quote:
ik wacht nog heel even op Brianquote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Waar zit ik in Godsnaam naar te kijken![]()
Sterkte voor de nachtploeg , slaap lekker en tot morgen.![]()
die zijn bezig met de generale repetitie met het script van morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:23 schreef agter het volgende:
waar is de rest eigenlijk? waarom 2 streams op dat gepingel van Brainless?
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin om Tamara er steeds bij te halen![]()
Een oprecht leuk mens dat Brian kaalgeplukt heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind Tamara oprecht een leuk mens, snap alleen niet dat zij het 6 jaar met die rat heeft volgehouden.![]()
Omdat dat spannend isquote:Op maandag 23 juli 2007 23:23 schreef agter het volgende:
waar is de rest eigenlijk? waarom 2 streams op dat gepingel van Brainless?
Natasia draaide hem eerst in zijn rug.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:24 schreef Day het volgende:
Ik las net in Villa Vandaag dat Brian en Natasia hun ruzie uit hebben gesproken en een paar uur later steekt ze hem een mes in z'n rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |