abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51764506
Heb het van de week een paar minuten gezien, en gelijk weer uitgezet. Want een meuk zeg!
Letterlijk tenenkrommend!

Naar ik begrijp kijken hier ook daadwerkelijk mensen naar?
En sommigen zelfs 24 uur als het kan?

Waarom? Wáárom??
  maandag 23 juli 2007 @ 22:14:59 #2
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_51764559
Dat is het uitschot van de bevolking, je weet wel, die op straat leven.
pi_51764585
paupers?
Bier en tieten!!
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 22:19:43 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51764815
Ach, ieder zijn pleziertjes. Zo begrijp ik zelf nog steeds niet wat nu precies de grap is van het kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen. En als ze hem eindelijk hebben schoppen ze hem meestal meteen weer weg. Over zinloosheid gesproken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_51764844
Vergeef me als ik me niet verdiept heb (of eigenlijk niet) maar die lui moesten toch betalen om mee te mogen doen? Dus paupers lijkt me wel meevallen, of is het een geval van een PL-etje?

Paupers die er naar kijken misschien... maar dan nog waarom?
pi_51764952
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, ieder zijn pleziertjes. Zo begrijp ik zelf nog steeds niet wat nu precies de grap is van het kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen. En als ze hem eindelijk hebben schoppen ze hem meestal meteen weer weg. Over zinloosheid gesproken.
Puike vergelijking weer
Ja, schrok je toch even he!
pi_51764976
quote:
Ja zo is alle sport zinloos, maar dat kan ik nog wel volgen. Dat is tenminste nog "eerlijk" vermaak (muv de sponsoring, idiote bedragen, rellen die de hele sport verneuken maar dat terzijde) Sport an sich is best top.

Maar dit vind ik zulks een... een... bedroevend laag niveau... (ik kan er niet eens woorden voor vinden)

Volgens mij heb je dan ECHT niets beters te doen... en dat heeft een mens toch niet gauw dacht ik zo.
pi_51765016
quote:
_!

Dit is wel de treurigste post van 2007
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 23 juli 2007 @ 22:24:49 #9
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_51765068
quote:
Goed gevonden.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2007 @ 22:29:44 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51765297
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:23 schreef Agiath het volgende:
Dit is wel de treurigste post van 2007
Ach, kwestie van een beetje relativeren. Van mij mag iedereen naar sport kijken, maar laat anderen dan naar een groepje elkaar weg pestende mensen kijken die als laatste moeten overblijven om een huis te winnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:32:49 #11
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51765434
Als ik mensen voor me zie die DGK volgen dan denk ik dus echt een groepjes puisterige pubers die schreeuwend in de kroeg de details van de week doornemen, en dan allemaal elkaar proberen te overtreffen, met een bier voor de jongens en een "apfel" voor de meiden, allemaal kettingen met naampjes enzovoort.
Of aan die vadsige bijstandstrekkers in een afgezakte babyblauw of -roze joggingbroek met een te strak en te kort, of juist oversized tshirt met van de wazige vlekken die de hele dag tv aanhebben staan en die met Linda van verderop het liefst de hele dag bellen. (en die 5 min voor sluitingstijd nog snel boodschappen gaan doen)

Ow... of was ik nu te stereotyperend bezig
pi_51765473
quote:
Waarom leven wij eigenlijk
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 23 juli 2007 @ 22:33:41 #13
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51765479
hoe kun je sowieso als laatste overblijven als ze constant nieuwe mensen erin blijven gooien?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  maandag 23 juli 2007 @ 22:34:31 #14
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51765529
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
hoe kun je sowieso als laatste overblijven als ze constant nieuwe mensen erin blijven gooien?
Doen ze dat? Hehehee

Wat voor kijkcijfers halen ze eik?

(ik bedenk me net dat ik nooit Talpa kijk, ik zou niet eens weten wat ze nog meer uitzenden is DGK trouwens wel van Talpa?)
  maandag 23 juli 2007 @ 22:35:18 #15
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_51765572
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef jack4ya het volgende:
Als ik mensen voor me zie die DGK volgen dan denk ik dus echt een groepjes puisterige pubers die schreeuwend in de kroeg de details van de week doornemen, en dan allemaal elkaar proberen te overtreffen, met een bier voor de jongens en een "apfel" voor de meiden, allemaal kettingen met naampjes enzovoort.
Of aan die vadsige bijstandstrekkers in een afgezakte babyblauw of -roze joggingbroek met een te strak en te kort, of juist oversized tshirt met van de wazige vlekken die de hele dag tv aanhebben staan en die met Linda van verderop het liefst de hele dag bellen. (en die 5 min voor sluitingstijd nog snel boodschappen gaan doen)

Uit ondezoek blijkt dat de meeste kijkers van realityshows hoog tot zeer hoogopgeleid zijn. Maar ja ik kijk het niet, maar als ik die posts lees in het DGK-suforum vind ik het psychologisch wel zeer interesant.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_51765805
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Uit ondezoek blijkt dat de meeste kijkers van realityshows hoog tot zeer hoogopgeleid zijn. Maar ja ik kijk het niet, maar als ik die posts lees in het DGK-suforum vind ik het psychologisch wel zeer interesant.
idd
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 23 juli 2007 @ 22:40:39 #17
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51765834
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Dat zou idd nog kunnen. Doet me dan denken aan dat engelse boek (kan even niet op de titel komen) waarin jongeren op een eiland een "maatschappij" zonder normen of waarden vormen.

Maar dit vind ik dan weer niet een realityshow, want het is geen reality meer.

Meer een experiment, als je het zo bekijkt, dan misschien wel, maar ik blijf het nog steeds bloedirritant vinden. Mijn haren gaan letterlijk overeind als ik het zie.

Vraag me eigenlijk af waarom ik zo' antipathie heb... als ik het zie that is. Verder boeit het me totaal niet, vreemd eik.

En dan een ander punt over die hoogopgeleiden, die hebben toch nauwelijks tijd? Of maken ze er dan tijd voor? Ik dacht de de meeste hoogopgeleiden nauwelijks tv keken.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:19 #18
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51765910
Het mooie eraan is dat je gewoon menselijk gedrag kan observeren. Hoe veranderen mensen in hun gedrag naarmate de leefomstandigheden veranderen? Wat gebeurt er als je een hoop mensen opsluit in een villa en hoe ver gaan mensen als er geld op het spel gaat? Hoe ze zich gedragen is gewoon aardig fascinerend. Als je het één keer kijkt is het inderdaad het meest onzinnige programma wat je gezien hebt, maar als je het enige tijd volgt wordt het best interessant.
pi_51765931
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef jack4ya het volgende:

Hoewel ik mezelf niet herken in bovenstaande beschrijving, kijk ik er toch best graag naar. Mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en tegelijk anderen weg proberen te treiteren is anno 2007 entertainment, 't is niet anders.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:44:34 #20
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51766015
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Shitonya het volgende:
Het mooie eraan is dat je gewoon menselijk gedrag kan observeren. Hoe veranderen mensen in hun gedrag naarmate de leefomstandigheden veranderen? Wat gebeurt er als je een hoop mensen opsluit in een villa en hoe ver gaan mensen als er geld op het spel gaat? Hoe ze zich gedragen is gewoon aardig fascinerend. Als je het één keer kijkt is het inderdaad het meest onzinnige programma wat je gezien hebt, maar als je het enige tijd volgt wordt het best interessant.
Okay, klinkt aannemelijk, maar ik heb niet het idee dat dát dé motivatie is van de grootste groep kijkers. Die willen volgens mij gewoon letterlijk de meuk zien: het geruzie enzo? Een blikje in de hel van een ander... een soort leedvermaak?
  maandag 23 juli 2007 @ 22:48:26 #21
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51766172
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Meneer-Goud het volgende:

[..]

Hoewel ik mezelf niet herken in bovenstaande beschrijving, kijk ik er toch best graag naar. Mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en tegelijk anderen weg proberen te treiteren is anno 2007 entertainment, 't is niet anders.
En waaróm kijk je er graag naar? wat is dan de entertainment-waarde voor jou persoonlijk?
  maandag 23 juli 2007 @ 22:49:12 #22
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_51766206
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
Dat begrijp ik dus ook niet
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 23 juli 2007 @ 22:50:19 #23
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51766255
ja, de simpele buiskluizenaar kijkt gewoon om het hoge leedvermaak gehalte..logisch
  maandag 23 juli 2007 @ 22:51:57 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51766328
de gouden kooi is net zo boeiend als deze snotaap

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 23 juli 2007 @ 22:52:18 #25
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_51766346
Ik denk dat ze op den duur gewoon het programma opdoeken als het te lang gaat duren..hoop in ieder geval niet dat het over 10 jaar nog steeds bezig is, omdat er toch zo nu en dan iemand uitgaat en weer nieuwe erin.. een paar jaar oké, maar er moet een keer een eind aan komen. Waarschijnlijk zullen ze de villa dan wel geven aan de persoon die er op een willekeurig moment het langste in heeft gezeten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')