Puike vergelijking weerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, ieder zijn pleziertjes. Zo begrijp ik zelf nog steeds niet wat nu precies de grap is van het kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen. En als ze hem eindelijk hebben schoppen ze hem meestal meteen weer weg. Over zinloosheid gesproken.
Ja zo is alle sport zinloos, maar dat kan ik nog wel volgen. Dat is tenminste nog "eerlijk" vermaak (muv de sponsoring, idiote bedragen, rellen die de hele sport verneuken maar dat terzijde) Sport an sich is best top.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, ieder zijn pleziertjes. Zo begrijp ik zelf nog steeds niet wat nu precies de grap is van het kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen. En als ze hem eindelijk hebben schoppen ze hem meestal meteen weer weg. Over zinloosheid gesproken.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Goed gevonden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, kwestie van een beetje relativeren. Van mij mag iedereen naar sport kijken, maar laat anderen dan naar een groepje elkaar weg pestende mensen kijken die als laatste moeten overblijven om een huis te winnen.quote:
Waarom leven wij eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Doen ze dat? Heheheequote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
hoe kun je sowieso als laatste overblijven als ze constant nieuwe mensen erin blijven gooien?
Uit ondezoek blijkt dat de meeste kijkers van realityshows hoog tot zeer hoogopgeleid zijn. Maar ja ik kijk het niet, maar als ik die posts lees in het DGK-suforum vind ik het psychologisch wel zeer interesant.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef jack4ya het volgende:
Als ik mensen voor me zie die DGK volgen dan denk ik dus echt een groepjes puisterige pubers die schreeuwend in de kroeg de details van de week doornemen, en dan allemaal elkaar proberen te overtreffen, met een bier voor de jongens en een "apfel" voor de meiden, allemaal kettingen met naampjes enzovoort.
Of aan die vadsige bijstandstrekkers in een afgezakte babyblauw of -roze joggingbroek met een te strak en te kort, of juist oversized tshirt met van de wazige vlekken die de hele dag tv aanhebben staan en die met Linda van verderop het liefst de hele dag bellen. (en die 5 min voor sluitingstijd nog snel boodschappen gaan doen)
Ow... of was ik nu te stereotyperend bezig![]()
iddquote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Uit ondezoek blijkt dat de meeste kijkers van realityshows hoog tot zeer hoogopgeleid zijn. Maar ja ik kijk het niet, maar als ik die posts lees in het DGK-suforum vind ik het psychologisch wel zeer interesant.
Dat zou idd nog kunnen. Doet me dan denken aan dat engelse boek (kan even niet op de titel komen) waarin jongeren op een eiland een "maatschappij" zonder normen of waarden vormen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Uit ondezoek blijkt dat de meeste kijkers van realityshows hoog tot zeer hoogopgeleid zijn. Maar ja ik kijk het niet, maar als ik die posts lees in het DGK-suforum vind ik het psychologisch wel zeer interesant.
Hoewel ik mezelf niet herken in bovenstaande beschrijving, kijk ik er toch best graag naar. Mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en tegelijk anderen weg proberen te treiteren is anno 2007 entertainment, 't is niet anders.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef jack4ya het volgende:
Als ik mensen voor me zie die DGK volgen dan denk ik dus echt een groepjes puisterige pubers die schreeuwend in de kroeg de details van de week doornemen, en dan allemaal elkaar proberen te overtreffen, met een bier voor de jongens en een "apfel" voor de meiden, allemaal kettingen met naampjes enzovoort.
Of aan die vadsige bijstandstrekkers in een afgezakte babyblauw of -roze joggingbroek met een te strak en te kort, of juist oversized tshirt met van de wazige vlekken die de hele dag tv aanhebben staan en die met Linda van verderop het liefst de hele dag bellen. (en die 5 min voor sluitingstijd nog snel boodschappen gaan doen)
Ow... of was ik nu te stereotyperend bezig![]()
Okay, klinkt aannemelijk, maar ik heb niet het idee dat dát dé motivatie is van de grootste groep kijkers. Die willen volgens mij gewoon letterlijk de meuk zien: het geruzie enzo? Een blikje in de hel van een ander... een soort leedvermaak?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Shitonya het volgende:
Het mooie eraan is dat je gewoon menselijk gedrag kan observeren. Hoe veranderen mensen in hun gedrag naarmate de leefomstandigheden veranderen? Wat gebeurt er als je een hoop mensen opsluit in een villa en hoe ver gaan mensen als er geld op het spel gaat? Hoe ze zich gedragen is gewoon aardig fascinerend. Als je het één keer kijkt is het inderdaad het meest onzinnige programma wat je gezien hebt, maar als je het enige tijd volgt wordt het best interessant.
En waaróm kijk je er graag naar? wat is dan de entertainment-waarde voor jou persoonlijk?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Hoewel ik mezelf niet herken in bovenstaande beschrijving, kijk ik er toch best graag naar. Mensen die zichzelf compleet voor schut zetten en tegelijk anderen weg proberen te treiteren is anno 2007 entertainment, 't is niet anders.
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:33 schreef Shitonya het volgende:
hoe kun je sowieso als laatste overblijven als ze constant nieuwe mensen erin blijven gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |