ja dat laatste kan ik begrijpen, maar ja zag laatst zelfs zo'n klein beestje met sokken aanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Frumzel het volgende:
In sommige gevallen kan het geen kwaad. Maar je ziet inderdaad wel genoeg figuren die de hond iets aantrekken, terwijl het totaal niet nodig is.
Om een voorbeeld te noemen waarbij het wel kan:
Je hebt een kale hond en je trekt 't beestje een truitje aan, voor tegen de kou. Dan is het natuurlijk alleen maar goed voor het beestje. Men moet dan uiteraard wel letten op de soort stof waarvan het ding is gemaakt
Die laatstequote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef PankPinther het volgende:
ja joh, lachen man...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Zie hem lachen! Zo lief...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Die mensen zijn niet goed wijs.
"Ja, maar hij vindt het zelf leuk. Kijk maar, hij kijkt zo blij"
DOOD moeten ze
In de eerste plaats gewoon geen naakthonden fokken, dan hoef je ze ook geen frutsels aan te trekken, wat een poppenkast...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Frumzel het volgende:
Je hebt een kale hond en je trekt 't beestje een truitje aan, voor tegen de kou. Dan is het natuurlijk alleen maar goed voor het beestje. Men moet dan uiteraard wel letten op de soort stof waarvan het ding is gemaakt
het ziet er niet uitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatstequote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
enzoowquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Nemain het volgende:
Die mensen hebben hun kinders verpest en wllen dat nog eens dunnetjes overdoen met hun hondje.
Ik wed dat ze het hondje ook mee laten likken aan hun ijsje.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef Spacehamster het volgende:
En sommige mensen gaan nog verder en kleden ook andere dieren aan die er nog minder wat aan hebben...
[afbeelding]
Ik zie deze cavia echt denken: "Mijn mens is een idioot!!"
Het gaat idd van leuk >grappig>dodelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |