Denk dat ik mijn nest op sommige momenten eerder moet opzoeken.quote:Op zondag 19 september 2004 23:33 schreef Kamphuys het volgende:
Je moet echt eens wat minder Brusselmans lezen jij
Op metalfan vond 90% het maar niets, ik vind hem ook een beetje saai. Alleen op metalfan gaan ze meteen huilen, das het verschilquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:16 schreef Summoner het volgende:
http://www.dissection.nu/sounds/mahakali/mahakali_sample.mp3
Preview van een nieuwe Dissection track. Beetje kort, beetje nietszeggend. Klinkt wat aan de progressieve kant.
Mjaaa, in Storm zaten ook zat van dat soort elementen. Puur blackmetal zijn ze sowieso nooit geweest. Ik ben er nog steeds nieuwsgierig naar, de twin-gitaar partijen klinken prima in ieder geval. (Alleen dat geluid hequote:Op donderdag 28 oktober 2004 01:59 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk, powermetal.
Is die CDS al uit?quote:Op maandag 15 november 2004 18:49 schreef OphiOn het volgende:
Ik maak me geen zorgen over het aanstormende album! De CDS heeft mij wel overtuigd! Dit smaakt naar meer! Fear The Return! \,,/
Officieel niet. Maar via de gebruikelijke bronnen wel.quote:Op maandag 15 november 2004 19:10 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Is die CDS al uit?
Toevallig, ik heb hem ook net. Prima plaatje idd, tis even wennen maar ik krijg er ook steeds meer vertrouwen in.quote:Op maandag 15 november 2004 19:18 schreef OphiOn het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar via de gebruikelijke bronnen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |