Ik schijt 1 maal daags heerlijk, zonder hulpmiddelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef LegerNeger het volgende:
Sommige mensen willen gewoon _lekker_ schijten, en dus kopen ze dingen die goed zijn voor hun 'darmflora'
Ja ik snap 't ook niet meer :Squote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
Of heeft een mens daar tegenwoordig hulpmiddelen voor nodig?
Schappen vol met poepdrankjes, teringveel reclames met vieze wijven die niet kunnen poepen...
WAAROM?
Ik ook, maar sommige mensen willen het nog zachter. poep ala fluwelen bloemetjesquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik schijt 1 maal daags heerlijk, zonder hulpmiddelen
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja ik snap 't ook niet meer :S
Alsof niemand meer normaal kan schijten zonder Activia of hoe die shit ook heet... van die reclame
Activia voor een gezonde stoelgang![]()
Ow ja die was tquote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.
Tis vast een vrouw die die reclame heeft verzonnen, aangezien er weer enorm omheen wordt geluld "quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.
Omgrofl ik moet die filmpjes echt nog is een keer gaan kijkenquote:
whehehequote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn defecatie heeft een klein probleem betreffende de velociteit.
Boh gek wat klaag je nou. Dat is de beste schijt die er is. Vooral als er een beetje druk is en je ontspant je kringspier en dat het dan als een enorme explosie uit je aars schiet, soms zo snel dat je kontje er een beetje branderig van wordt, dat is zoeen lekker gevoel jeweetsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje waardoor dat komt ?
Door al die gare fastfood onzin, daarvan kan ik soms 2 dagen nite schijten, en dan schijt ik ist allemaal dun ... naja dun, best papperig met nog een beetje klonters erin, gare macdonalds :/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:51 schreef Herald het volgende:
[..]
Boh gek wat klaag je nou. Dat is de beste schijt die er is. Vooral als er een beetje druk is en je ontspant je kringspier en dat het dan als een enorme explosie uit je aars schiet, soms zo snel dat je kontje er een beetje branderig van wordt, dat is zoeen lekker gevoel jeweets![]()
Beter dan eerst 3 minuten flink persen enzo en dat het er als harde worst uitkomt waarna het voelt alsof je door een neger anaal bent opgerekt.
Ohja en bij zo'n poepexoplosie is het ook altijd leuk hoe hoog je hebt weten te spetteren. Bij mij zat er eens een spetter naast mijn neus
Cocabalkonman !!! ban hem !!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef De_Postbode het volgende:
EDIT
ban?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef De_Postbode het volgende:
EDIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
BAN!Je wil beweren dat het er lekker uit ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
In vergelijking met een tubgirl, cherry pie en lemonparty? Ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:33 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
[/spoiler]
Je wil beweren dat het er lekker uit ziet?
Of dikke vrouwen die geen vent hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:44 schreef McGilles het volgende:
Van die dikke wijfen die de hele dag junkfood zitten te eten en dan savonds wel een activia nemen
"Ja ik heb echt een rare stoelgang, ik weet echt niet hoe dat komt"
In de sportschool krijg ik ook regelmatig vragen van dikke koeien die willen afvallen maar ze zijn 10 van de 10 keer te lui om een beetje intensiteit in de workout te gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of dikke vrouwen die geen vent hebben.
"Ik weet echt niet hoe dat komt."
Of dikke vrouwen die door een stoel zakken.
Of dikke vrouwen die amper kunnen lopen.
Of dikke vrouwen die worden doodgeslagen omdat hun ranzige, vette varkenslijven een belediging voor de mens zijn.
Beter hadden ze het "fauteuilhal" genoemd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
alleen het woord "stoelgang" al ....
Precies. Droge pizza's zijn beter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Komt door alle chemische troep in eten die je darmwerking ernstig verstoord, mits je dus bij friettent de schele meeuw gaat bikken. Of naar wallawallashwarma gaat voor je jawel, shoarma.. of een pizza besteld ofzo bij restaurant de ronde platte schijf met troep erop.
Bodempjes kopen en witte bonen in tomatensaus, blokjes javaanse schijven en wat blaadjes ijsbergsla erop, indien je het lekker vind wat plakjes kaas erbij, wat peterselie of basilicum erbij strooien en hop de oven in.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Droge pizza's zijn beter.
![]()
Ik koop ze bij de Appie, ook goed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bodempjes kopen en witte bonen in tomatensaus, blokjes javaanse schijven en wat blaadjes ijsbergsla erop, indien je het lekker vind wat plakjes kaas erbij, wat peterselie of basilicum erbij strooien en hop de oven in.
Gezondere pizza dan wat je uit die roestige tenten krijgt waar de marokkaanse scooteraar ook nog even in spuugt omdat hij aan smerige kk kazen moet bezorgen.
Jawel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik koop ze bij de Appie, ook goed?![]()
Ik heb wel eens gehoord dat er in Engeland soms kinderen zijn die zo vol met stront zitten, dat ze het uitkotsen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
In Engeland schijnen een heleboel kinderen naar speciale afdelingen in het ziekenhuis te moeten, omdat ze dagen lang niet schijten. Reden? Ze eten de hele dag friet, turkey-frizles, hamburgers en andere vette troep. Waardoor hun ontlasting zoveel vet bevat, dat het blijft steken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter hadden ze het "fauteuilhal" genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |