Ik schijt 1 maal daags heerlijk, zonder hulpmiddelenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:16 schreef LegerNeger het volgende:
Sommige mensen willen gewoon _lekker_ schijten, en dus kopen ze dingen die goed zijn voor hun 'darmflora'
Ja ik snap 't ook niet meer :Squote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef kikoooooo het volgende:
Of heeft een mens daar tegenwoordig hulpmiddelen voor nodig?
Schappen vol met poepdrankjes, teringveel reclames met vieze wijven die niet kunnen poepen...
WAAROM?
Ik ook, maar sommige mensen willen het nog zachter. poep ala fluwelen bloemetjesquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik schijt 1 maal daags heerlijk, zonder hulpmiddelen
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Ja ik snap 't ook niet meer :S
Alsof niemand meer normaal kan schijten zonder Activia of hoe die shit ook heet... van die reclame
Activia voor een gezonde stoelgang![]()
Ow ja die was tquote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.
Tis vast een vrouw die die reclame heeft verzonnen, aangezien er weer enorm omheen wordt geluld "quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Activia, om lekker hard te kunnen schijten.
Omgrofl ik moet die filmpjes echt nog is een keer gaan kijkenquote:
whehehequote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn defecatie heeft een klein probleem betreffende de velociteit.
Boh gek wat klaag je nou. Dat is de beste schijt die er is. Vooral als er een beetje druk is en je ontspant je kringspier en dat het dan als een enorme explosie uit je aars schiet, soms zo snel dat je kontje er een beetje branderig van wordt, dat is zoeen lekker gevoel jeweetsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje waardoor dat komt ?
Door al die gare fastfood onzin, daarvan kan ik soms 2 dagen nite schijten, en dan schijt ik ist allemaal dun ... naja dun, best papperig met nog een beetje klonters erin, gare macdonalds :/
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:51 schreef Herald het volgende:
[..]
Boh gek wat klaag je nou. Dat is de beste schijt die er is. Vooral als er een beetje druk is en je ontspant je kringspier en dat het dan als een enorme explosie uit je aars schiet, soms zo snel dat je kontje er een beetje branderig van wordt, dat is zoeen lekker gevoel jeweets![]()
Beter dan eerst 3 minuten flink persen enzo en dat het er als harde worst uitkomt waarna het voelt alsof je door een neger anaal bent opgerekt.
Ohja en bij zo'n poepexoplosie is het ook altijd leuk hoe hoog je hebt weten te spetteren. Bij mij zat er eens een spetter naast mijn neus
Cocabalkonman !!! ban hem !!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef De_Postbode het volgende:
EDIT
ban?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef De_Postbode het volgende:
EDIT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |