Wanneer ik er met een bescheten reet achterkom dat er geen pleepapier meer is, ben ik inderdaad bang om over straat te lopen: met of zonder toiletpapier omdat ik gaarne mijn broek nog enigszins schoon wil houden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef niekth het volgende:
Zeker bang om met pleepapier over straat te lopen? Bang dat mensen je zien?
Ach, iedereen heeft een blote poepertquote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef Woutey het volgende:
[..]
Wanneer ik er met een bescheten reet achterkom dat er geen pleepapier meer is, ben ik inderdaad bang om over straat te lopen: met of zonder toiletpapier omdat ik gaarne mijn broek nog enigszins schoon wil houden.
Afhankelijk van de hoeveelheid bier en shoarma van de vorige avond, is één sok vaak niet voldoende en kan de tweede sok enige verlichting bieden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Telecaster het volgende:
Papieren zakdoekjes zijn Uw vrind in deze barre tijden.
En in het uiterste noodgeval: een sok.
En voor de echt zware gevallen: het dekbed.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoeveelheid bier en shoarma van de vorige avond, is één sok vaak niet voldoende en kan de tweede sok enige verlichting bieden.
Indien dit niet voldoende is, kan een t-shirt uitkomst bieden.
Mooi geprobeerd, alleen geen succes.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verkapt "ik stink want ik ben een student" topic
We kunnen niet allemaal zo goed zijn als jij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |