ik had ook zoiets, ik betaalde ook elke maand vooruit en had 1 maand borg
pezu gaat verhuizen maar had al een voorgevoel en dus ik bel op, en vertel de HB dat ik de huur opzeg per dan en dan, net iets meer dan een maand vantevoren, en ik vermeld hem gelijk, dus ik ga de huur nu niet meer betalen, hij ging akkoord etc
1 dag later, vraagt hij toestemming voor 2 bezichtigingen en het was gelijk rond, ik zei gelijk al ze kunnen er ook al eerder in want met een klein weekje ben ik weg en dan kunnen we het restant borgbedrag even verekenen
ok dus ik ga verhuizen 5 dagen later en toevallig was de huurbaas daaronder aan het klussen en na het laatste vrachtje gaat pezu even naar hem toe om de sleutel af te leveren en een inspecteironde te doen
alles was en orde en dus kreeg ik een deel van mijn borg terug, ik had nu dus maar 10 dagen gehuurd, mijn huur was 675 per maand, en zei ja doe maar de helft is goed, hoefen we niet te rekenen enzo dat ging als volgt:
HB: nee je krijgt 200
ik wtf is dat voor een belachelijk actie man, dat pik ik niet , ik kom met een goed voorstel
HB: ja maar ik heb kosten gemaakt voor het vinden van nwe huurders
ik: kosten me reet, binnen een dag had je al iemand anders, die stond gewoon als back-up
HB: kijkt nd wagen waar nog 2 mensen argwaan beginnen te krijgen en uit willen stappen
ik: dus gewoon de helft anders kom ik nog wel even terug
Hb: ja ja is goed, loopt naar binnen overlegt met ander HB en komt terug met 300
ik: ja dat is dus niet de helft heh, maar laat maar zitten, het is triest als je zo probeert je geld te verdienen, een beetje jammer dat het zo moet eindigen
HB: ja maar
Ik: hou maar snel op want ik wordt het nu echt zat *grist 300 euro uit d ehanden* en zegt heel cynisch en bedankt heh
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane