neu het rammelt aan alle kanten maar ja maakt niets uit toch/.........wij streamers weten altijd hoe het zitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Me too darling.Al klopt er geen hout van het verhaal.
Vanavond si 't toch over.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu neemt Natasia zelfs Naaidieja in bescherming![]()
Ik wed van niet...het slipincident tussen Nadia en Huub is ook niet uitgezonden,quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Met wie had ik ook weer allemaal gewed om een fles wijn? Zojuist de preview van de tv uitzending van morgen gezien, en ik zeg: 99% kans dat ze de groepsaanranding wel uitzenden. Er werd een preview getoond van de voorbereiding in de master bedroom.
Maar dan wel in een mooi jasje gegoten alhoewel ik niet begrijp hoe ze dat willen doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Met wie had ik ook weer allemaal gewed om een fles wijn? Zojuist de preview van de tv uitzending van morgen gezien, en ik zeg: 99% kans dat ze de groepsaanranding wel uitzenden. Er werd een preview getoond van de voorbereiding in de master bedroom.
Amanda vond dat meer te vergelijken met elly en Brian onder de douche.........en je vergeet het belangrijkste voor Amanda: ze hadden toen geen relatiequote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
goh ik schakel nét in wat een drama
![]()
brian heeft getongt met nadia
is amanda vergeten dat ze zich liet beffen door Huub
![]()
grappig
Ze kunnen er bijna niet omheen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wed van niet...het slipincident tussen Nadia en Huub is ook niet uitgezonden,
alleen het begin, toen het echt spannend werd kreeg je de voiceover en het zwembad in beeld..
al weet je het nooit..
![]()
lees de streams maar door!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van maar hij gaf het toe.
Bij mij is het echt vreselijk, heb het bijna nooitquote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Sabine16 het volgende:
mijn streams haperen erg ,en geluid valt dan weg, heeft iemand een oplossing![]()
Vreemdquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef ericahysterica het volgende:
Het gekke vind ik dat dennix het blijkbaar geen probleem vindt dat nada tongen ontvangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |