Welcome to Web 2.0.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Nielsch het volgende:
...die een heel topic lang op van alles en nog wat aan het reageren zijn door allerlei flames en keer op keer happen op het antwoord dat ze krijgen die dan uiteindelijk zeggen: 'ha, je hapt direct' wanneer ze het even niet meer weten. Dat soort mensen mogen wat mij betreft een ban krijgen.
Mogen ze ook dood?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Nielsch het volgende:
...die een heel topic lang op van alles en nog wat aan het reageren zijn door allerlei flames en keer op keer happen op het antwoord dat ze krijgen die dan uiteindelijk zeggen: 'ha, je hapt direct' wanneer ze het even niet meer weten. Dat soort mensen mogen wat mij betreft een ban krijgen.
Zorg nou maar eerst dat die relschoppers dood gaan daarna mogen die users doodquote:
Tsja, het laatste woord hebben vind ik zelf niet zo erg, maar zeggen 'haha je hapt!' terwijl je zelf het hele topic lang al aan het happen bent is gewoon een ultiem zwaktebod.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef Shitonya het volgende:
mja je hebt nu eenmaal mensen die de onbeheersbare drang hebben om altijd het laatste woord te moeten hebben.. kan ik me ook behoorlijk aan irriteren.
Goh, die had ik niet verwachtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Pakspul het volgende:
ha, je hapt direct
je moederquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, die had ik niet verwacht![]()
Je had op z'n minst even kunnen wachten tot er iemand gehapt had, dan was je grapje nog (een heel klein beetje) leuk geweest.![]()
Bwhehehe, TS heeft hongerrrrrrquote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je had op z'n minst even kunnen wachten tot er iemand gehapt had, dan was je grapje nog (een heel klein beetje) leuk geweest.![]()
Wacht, wij kennen elkaar nog niet he. Hoi, ik ben Nielsch en jij moet Pakspul de user met de minst leuke humor zijn. Aangenaam.quote:
Nee, die relschoppers brengen tenminste nog een beetje leven in de brouwerij.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zorg nou maar eerst dat die relschoppers dood gaan daarna mogen die users dood![]()
quote:
Je hapt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, als je mede ONZ mods tenminste niet alles op slot gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die relschoppers brengen tenminste nog een beetje leven in de brouwerij.
laat ze dat ergens anders doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, die relschoppers brengen tenminste nog een beetje leven in de brouwerij.
Kwaliteit is ver te zoeken, tegenwoordig.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, als je mede ONZ mods tenminste niet alles op slot gooien.
Hey joh, niet zo flamenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wacht, wij kennen elkaar nog niet he. Hoi, ik ben Nielsch en jij moet Pakspul de user met de minst leuke humor zijn. Aangenaam.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Shitonya het volgende:
mensen die het "werkwoord" happen gebruiken moeten als eerst dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |